A Citroën és a Peugeot forgalma is növekedett a 2002-es első félévben. A konszern összeladásai elérték az 1 657 000 darabot, a 2001-es 1 602 000 darabbal szemben. A Peugeot 1 001 000 autót értékesített az idei év első hat hónapjában, a Citroën eladásai 4000 darabbal 656 000 autóra nőttek.

A PSA igen jól szerepel a recesszióval küzdő európai piacon. Részesedése 14,5-ről 15,5 százalékra nőtt, amivel a VW konszern mögött második helyen áll Európában.

A közeljövőben további növekedéssel számol Jean-Martin Folz, a PSA elnöke. 2004-re 3,5 millió autó eladása a cél, amit új gyár építése nélkül kíván elérni a konszern. Annak ellenére sem tervezik új üzem építését, hogy a 307 sikere miatt a három műszakban termelő sochaux-i gyárban például hétvégén sem állnak le a gépsorok, de a többi üzem is teljes kihasználtsággal dolgozik.

A növekedés motorja természetesen a modelloffenzíva. 2004-ig 25 új modell jelenhet meg a Citroën és a Peugeot kínálatában, ennek harmada Kínában.

Az összkerék-hajtásos szabadidőautókat azonban továbbra sem erőlteti a PSA, mert egy négykerék-hajtással használható padlólemez kifejlesztésének költségeit nem termelné ki az összkerék-hajtású autók 3,5 százalék körüli európai részesedése.