A BMW első lett a 2500-3000, a 3000 és 4000, valamint a 4000 köbcenti feletti motorok között. A győztes BMW erőforrások: a 231 lovas, háromliteres hathengeres, az M3 3,2-es motorja, illetve az Év Új Motorja díj elnyerése mellett a négyezer köbcentinél öblösebb motorok között is az első helyre befutó 333 lóerős nyolchengeres a 745i-ből.

A Toyota a Corolla TS-ben megismert vadító négyhengeresével aratott az 1,4 – 1,8 literes osztályban. A PSA, a BMW-n kívül egyedüli európai gyártóként, a 158 lóerős 2,2-es benzinessel végzett az élen a kétliteresnél nagyobb, de 2500 köbcentinél kisebb motorok versengésében.

A BMW mellett a Honda lehet legbüszkébb motorjaira. Az ezer köbcentinél kisebbek között első lett a Honda Insight, 1,3 literig pedig a Civic hibridmotoros változatának benzinmotorja nyert. A kétezres motorok között megérdemelten győzött a Honda S2000 roadster erőforrása. Ez a 240 lóerős remekmű a legnagyobb literteljesítményű szériában gyártott szívómotor az egész világon.

Az igen nagy presztízsértékű díj odaítéléséről döntő zsűriben 18 ország 40 vezető autós újságírója kapott helyet.