A személyautók világában egyre szélesebb körben terjednek az üzemanyagcellás járművek, bár ezek mind csak tanulmányautó formájában látnak napvilágot. A kétkerekűek közt azonban eddig még csak kevesen próbálkoztak ezzel a környezetbarát hajtási móddal.

Az üzemanyagcellával kapcsolatos kísérletekben nagy tapasztalatra szert tevő Manhattan Scientifics az Apriliával karöltve kezdett az üzemanyagcellás robogó megvalósításába. A Manhattan Scientifics szeretné felkelteni a gyártók érdeklődését a megoldás iránt, mivel szerintük az üzemanyagcellás robogóknak sokkal nagyobb az esélyük a szériagyártásra, mint a hasonló hajtási módú személyautóknak.

A robogó kis súlya miatt a kétkerekűek sokkal érzékenyebbek a súlynövekedésre, mint a személyautók. A MOJITO FC névre keresztelt környezetbarát robogó 10,3 kilóval nehezebb, mint az alapot nyújtó Aprilia. Az üzemanyagcella és a hozzá kapcsolódó segédberendezések súlya 6 kiló, a tank 4,3 kilót nyom. Egy teli tankkal 120 mérföldet (kb. 200 kilométert) tud megtenni a motor, végsebessége 60 km/óra körüli.