A Toyota és a PSA Peugeot Citroën közös kisautóját egyszerre mutatja be a három autógyártó. Mindhárom márka önálló formatervezéssel jelenik meg, de még egy cég sem döntött véglegesen a kisautó külsejéről. Az autót elsősorban az európai piacra szánják, de egy magas rangú Toyota vezető nem zárkózott el attól, hogy más földrészeken is értékesítsék a Fiat Cinquecento méretű autót. Ez körülbelül 330 centis hosszt jelent.

A négyszemélyes kiskocsi minden érvényes európai ütközésbiztonsági szabványnak meg kell, hogy feleljen, ami értékesítésének feltétele. A fejlesztők biztosak benne, hogy az igen csekély hossz és gyűrődési zóna ellenére ez sikerülni is fog. Jobb és bal oldali kormánnyal készül majd a mini.

Két kivételesen takarékos motor kerülhet a PSA-Toyota kisautóba: egy háromhengeres, egyliteres benzines és egy 1,4 literes, négyhengeres dízel. Nem kizárt, hogy a közös kisautó padlólemezét használja majd a Toyota a következő Yarishoz.

A külső formatervnél várhatóan jóval kevésbé különbözik majd az autók belső tere. A két konszern közti munkamegosztás alapján a Toyota feladata a fejlesztés és a gyártás, a PSA-é pedig a beszerzés. 300 000 darabot gyártanak majd az autóból. Ennek egy harmadát forgalmazzák majd Toyota márkanéven, 2005-tavaszától.