Az Astra Caravan OPC az azonos motorizáltságú Zafira OPC-vel párhuzamosan fut majd. Mindkét modell egy nagyon szűk piaci réteget céloz meg. A turbómotoros kombi végsebessége 231 km/óra, a háromajtós 240 kilométer/órát tud.
Használhatóságban gyengébb, élményben és fogyasztásban jobb a háromajtós OPC turbó. A kombi 9,5 litert fogyaszt átlagosan, a ferdehátú 8,9-et 100 kilométeren a szabvány szerint.
A teljesítményhez mérten csekély elvi átlagfogyasztás persze nem minden. Mi most teszteljük a 190 lóerős, Irmscher tuningos Astra Coupét. Nehezen bírunk magunkkal és a tesztfogyasztás inkább 15, mint 10 liter, de oda se neki. Boldogan tankolunk bele, csak nyomhassuk megint a gázt.
A kiálláson és az útfekvésen is sokat dob az elöl 20, hátul 10 milliméteres ültetés. Jellegzetes OPC-felnik virítanak ki a kerékdobokból, 17 colos méretben. A gumik 215/45-ösök a Caravanon és 215/40 méretűek a limuzinon. Az Opel azt mondja, hogy egy jól működő rendszert nem kell kikapcsolhatóvá tenni, így az ESP hatáskörét nem lehet teljesen megnyirbálni. Ennek fejében a rendszert a kipörgésgátlóval együtt alaposan hozzáigazították a sportos igényekhez. A mind a négy keréknél belső szellőzésű tárcsafékek átmérője elöl 308, hátul 264 milliméter.
A képeken látható Arden kék mellett három különleges színben kapható autón kisebb karosszériamódosításokat is végeztek. Sötétítettek a lámpaburák, kisebbek a tükrök. A kombira tetőspoiler került, a háromajtós hátsó légterelője a csomagtérfedélen kapott helyet. A sima Astráktól eltér a küszöb, a hűtőrács és a hátsó szoknya.
A jövőben további Opel OPC modellek jelennek meg, egy önálló sorozatot alkotva. A hazai forgalmazásról a vezérképviseletnél azt mondták, hogy még nincs végérvényes döntés a két új Astra OPC értékesítéséről.