Új márkát hozott létre a Toyota Amerikában, Scion néven. A mostani művelet hasonló, mint 10 évvel ezelőtt, amikor a Lexus márkanév megszületett. Akkor a Toyota szándéka az volt, hogy a Toyota luxusmodelljeit egy jobban csengő márkanév alatt árusítsák az Egyesült Államokban. Most is hasonló volt a japán gyár elképzelése, de az új modellekkel nem a tehetősebbeket, hanem főként a fiatalabb autóvásárlókat kívánják elcsábítani más márkáktól.

Március 27-én, a New York-i Motorshown leplezik le az első Scion márkanév alatt bemutatkozó autót. Az első modellt számos tanulmányautó követi majd, az első Scion pedig 2003-ban készülhet el.

A Scion marketing kommunikációja teljesen elkülönül majd a Toyotáétól és a Lexusétól, és nagy hangsúlyt kap majd az internetes megjelenés. Ennek ellenére nem készülnek önálló Scion autószalonok, a vásárlók a Toyota márkakereskedésekben vehetik majd át új autóikat.