Az afrikai Szafari Ralin Thiryék balesetet szenvedtek. Történt ugyanis, hogy eltűnt az Octavia WRC-ből a szervórásegítés, így a pilótának a gyorsított kormányművel ellátott autóban igen nagy erőt kellett kifejtenie a kormányzáshoz. A gyorsított kormánymű lényege, hogy a nagyon közvetlen áttételezés miatt ütközéstől ütközésig jóval kevesebbet fordul a volán a széria autókhoz képest, viszont ez sokkal nagyobb erőt követel. Thiry annyira elfáradt, hogy az utolsó gyorsasági előtt nem tudott kiszállni az autóból és a csapat orvasának kellet talpra állítania, hogy a hátralévő egy szakaszt még kibírja. A következő szakaszon navigátora, Stephane Prevot többször is figyelmeztette az úton lévő hatalmas árokra, ám Thiry nem tudott időben reagálni, így összetörték az autót. Prevot korházba került és helyére a Finn Ralira új pilótát keresett a cseh csapat.

A választás a Thiryvel azonos nemzetiségű belga Georges Biarra esett. “Örömmel várom, hogy segíthessek Thirynek minél jobb eredményt elérni az Octavia WRC-vel Finnországban. Ez nem lesz könnyű feladat, mert Bruno (Thiry) és Stephane (Prevot) már tíz éve versenyeznek együtt.” – mondta Biar.
Pavel Janeba, a csapat vezetője is kifejtette véleményét “Jó, hogy sikerült megoldanunk ezt a problémát. Sohasem könnyű év közben változtatni, mindent megteszünk, hogy segítsük Georges-t.”

A 49 éves navigátor Marc Duez oldalán 1987-ben egy a Prodrive által felkészített BMW M3-assal versenyzett. Később a Toyota Team Europe-hoz került, ahol Verreydt oldalán versenyzett 1995-ig, amikor visszavonult. Legnagyobb sikerét egy 1992-es Európa-bajnoki futamgyőzelemmel érte el. A Ličge mellett élő navigátor a civil életben versenypilóta képző iskolát üzemeltet.