Majdnem három napot, közel húsz órát töltöttem a hannoveri haszonjármű-kiállítás pavilonjaiban, mialatt igyekeztem minél több érdekességet lefotózni. A nagy gyártók óriási standjait alaposabban dokumentálva, a kisebb, de ismert márkák területeit is figyelmesen körbenézve, az ismeretlen kiegészítő-gyártókat pedig futólag érintve készültek a képek, melyek segítségével és némi képzelőerővel szinte bárki úgy érezheti, mintha ő maga is a kiállítás járművei között sétálgatna.


1/781
A hannoveri kiállítási központ emblémája forog a torony tetején
A hannoveri kiállítási központ emblémája forog a torony tetején
Fotó megosztása:

2/781
Dinamikus bemutatókat is láthattak az érdeklődők
Dinamikus bemutatókat is láthattak az érdeklődők
Fotó megosztása:

3/781
A DAF standja
A DAF standja
Fotó megosztása:

5/781
ATe (Advenced Transport Efficiency) CF és LF
ATe (Advenced Transport Efficiency) CF és LF
Fotó megosztása:

6/781
Légterelők és a burkolatok javítják a CF fogyasztását
Légterelők és a burkolatok javítják a CF fogyasztását
Fotó megosztása:

7/781
Nem csak praktikus, de szép is a merev falú doboz elhúzható ponyvája
Nem csak praktikus, de szép is a merev falú doboz elhúzható ponyvája
Fotó megosztása:

9/781
Az új XF, a típusra utaló felirat nélkül
Az új XF, a típusra utaló felirat nélkül
Fotó megosztása:

10/781
Szemből most még mindenki felismeri
Szemből most még mindenki felismeri
Fotó megosztása:

11/781
A kevésbé átalakult oldalán pedig ott az XF felirat
A kevésbé átalakult oldalán pedig ott az XF felirat
Fotó megosztása:

13/781
De mi lesz, ha a CF és az LF is megkapja a vastag fémbetétet a hűtőrácsra?
De mi lesz, ha a CF és az LF is megkapja a vastag fémbetétet a hűtőrácsra?
Fotó megosztása:

14/781
A kisebb fülkéjű XF is megnyerő lett
A kisebb fülkéjű XF is megnyerő lett
Fotó megosztása:

15/781
A beltér nem sokat változott, de a műszeregység átalakult kissé
A beltér nem sokat változott, de a műszeregység átalakult kissé
Fotó megosztása:

17/781
Hosszú karcsú légtartály a Super Space Cab vázának hátuljában
Hosszú karcsú légtartály a Super Space Cab vázának hátuljában
Fotó megosztása:

18/781
Rövid kövér tartály az alacsonyabb fülke mögött
Rövid kövér tartály az alacsonyabb fülke mögött
Fotó megosztása:

19/781
Kis CF nagy fülkével
Kis CF nagy fülkével
Fotó megosztása:

21/781
A Paccar DAF-okba szerelt motorkínálata
A Paccar DAF-okba szerelt motorkínálata
Fotó megosztása:

22/781
Az XF Euro 6-os motorja
Az XF Euro 6-os motorja
Fotó megosztása:

23/781
Az Iveco területének szélén egy Eurocargo állt
Az Iveco területének szélén egy Eurocargo állt
Fotó megosztása:

25/781
Az Iveco csoporthoz tartozó, nehéz gépeket gyártó Astra négytengelyes teherautója
Az Iveco csoporthoz tartozó, nehéz gépeket gyártó Astra négytengelyes teherautója
Fotó megosztása:

26/781
Az Iveco Stralis-ai a DAF XF-hez hasonló színben pompáztak
Az Iveco Stralis-ai a DAF XF-hez hasonló színben pompáztak
Fotó megosztása:

27/781
A Dakaron indult kamion minden kiállítás szereplője
A Dakaron indult kamion minden kiállítás szereplője
Fotó megosztása:

29/781
Gurulóstáskás ismerkedők
Gurulóstáskás ismerkedők
Fotó megosztása:

30/781
A tükörház és az ülés is árulkodik
A tükörház és az ülés is árulkodik
Fotó megosztása:

31/781
Stralisból már csak Hi-Way kapható
Stralisból már csak Hi-Way kapható
Fotó megosztása:

33/781
Mindennek csillognia kellett
Mindennek csillognia kellett
Fotó megosztása:

34/781
A Stralis Hi-Way ülés-, tükörház- és színválasztéka
A Stralis Hi-Way ülés-, tükörház- és színválasztéka
Fotó megosztása:

35/781
Az Iveco standon mutatta be a Dianesse a D-air légzsákok kamionos változatait
Az Iveco standon mutatta be a Dianesse a D-air légzsákok kamionos változatait
Fotó megosztása:

37/781
Az elektromos Daily motortere
Az elektromos Daily motortere
Fotó megosztása:

38/781
A kiállítás ideje alatt tesztvezetni is lehetett
A kiállítás ideje alatt tesztvezetni is lehetett
Fotó megosztása:

39/781
Hátul az emelvényen is egy elektromos Daily áll
Hátul az emelvényen is egy elektromos Daily áll
Fotó megosztása:

41/781
Este majd rákerül a Truck of the Year 2013 felirat
Este majd rákerül a Truck of the Year 2013 felirat
Fotó megosztása:

42/781
Az hibrid hajtásláncot bemutató modell
Az hibrid hajtásláncot bemutató modell
Fotó megosztása:

43/781
A belsőégésű motor elöl
A belsőégésű motor elöl
Fotó megosztása:

45/781
A futurisztikus kerekek is a hajtásmódot reklámozzák
A futurisztikus kerekek is a hajtásmódot reklámozzák
Fotó megosztása:

46/781
A Bosch villanymotorja és vezérlője az alváz közepén
A Bosch villanymotorja és vezérlője az alváz közepén
Fotó megosztása:

47/781
Hátul az akkumulátor-készlet
Hátul az akkumulátor-készlet
Fotó megosztása:

49/781
Igy néz ki hosszában az Iveco rendszere
Igy néz ki hosszában az Iveco rendszere
Fotó megosztása:

50/781
Így pedig alulról
Így pedig alulról
Fotó megosztása:

51/781
Az Irisbus csak a Magelys Pro nagybuszát hozta el a kiállításra
Az Irisbus csak a Magelys Pro nagybuszát hozta el a kiállításra
Fotó megosztása:

53/781
A villany Daily hátulról
A villany Daily hátulról
Fotó megosztása:

54/781
Nem gázolás, szerelés
Nem gázolás, szerelés
Fotó megosztása:

55/781
A Magelys műszerfalának burkolatán még igazítani kellett kissé
A Magelys műszerfalának burkolatán még igazítani kellett kissé
Fotó megosztása:

57/781
A narancssárga nyakkendősök az Iveco emberei
A narancssárga nyakkendősök az Iveco emberei
Fotó megosztása:

58/781
A Daily-ből kialakított Irisbus kisbusz
A Daily-ből kialakított Irisbus kisbusz
Fotó megosztása:

59/781
A felszálláskor éles balfordulóval vezet az út az utastérbe
A felszálláskor éles balfordulóval vezet az út az utastérbe
Fotó megosztása:

61/781
A felépítményezhető Starlis Hi-Way is bemutatkozott
A felépítményezhető Starlis Hi-Way is bemutatkozott
Fotó megosztása:

62/781
Az Iveco Euro 6-os motorjának hengerfeje
Az Iveco Euro 6-os motorjának hengerfeje
Fotó megosztása:

63/781
Rendesen összerakták a fiúk?
Rendesen összerakták a fiúk?
Fotó megosztása:

65/781
A fából készült kiállítási terület
A fából készült kiállítási terület
Fotó megosztása:

66/781
Vigyázat, a tetőn dolgoznak!
Vigyázat, a tetőn dolgoznak!
Fotó megosztása:

67/781
100 % Iveco
100 % Iveco
Fotó megosztása:

69/781
Az utasülések is kaphatnak D-air légzsákot
Az utasülések is kaphatnak D-air légzsákot
Fotó megosztása:

70/781
Másnap már felirattal
Másnap már felirattal
Fotó megosztása:

71/781
Az MAN standján minden jármű középre nézett
Az MAN standján minden jármű középre nézett
Fotó megosztása:

73/781
A Lion' City Hybrid jellegzetes oldalvonala
A Lion' City Hybrid jellegzetes oldalvonala
Fotó megosztása:

74/781
Minden MAN az új emblémával érkezett
Minden MAN az új emblémával érkezett
Fotó megosztása:

75/781
Lion's Regio helyközi autóbusz
Lion's Regio helyközi autóbusz
Fotó megosztása:

77/781
A Lion's Coach távolsági autóbusz kéttengelyes változata
A Lion's Coach távolsági autóbusz kéttengelyes változata
Fotó megosztása:

78/781
Lion's City Hybrid igazi gyeptéglás megállóban
Lion's City Hybrid igazi gyeptéglás megállóban
Fotó megosztása:

79/781
A Lion's City Hybrid műszerfala
A Lion's City Hybrid műszerfala
Fotó megosztása:

81/781
Tükörrel és kamerával megfigyelt terület
Tükörrel és kamerával megfigyelt terület
Fotó megosztása:

82/781
Letisztult, harmónikus utastér a Hybridben
Letisztult, harmónikus utastér a Hybridben
Fotó megosztása:

83/781
Három támaszkodó hely
Három támaszkodó hely
Fotó megosztása:

85/781
Két ülés a motorsátorba integrálva
Két ülés a motorsátorba integrálva
Fotó megosztása:

86/781
A Lion's City Euro 6-os motorral
A Lion's City Euro 6-os motorral
Fotó megosztása:

87/781
Neoplan Cityliner a közepes változat
Neoplan Cityliner a közepes változat
Fotó megosztása:

89/781
Jetliner a jelenlegi legkisebb Neoplan
Jetliner a jelenlegi legkisebb Neoplan
Fotó megosztása:

90/781
A Jetliner műszerfala
A Jetliner műszerfala
Fotó megosztása:

91/781
Sűrített földgázmeghajtású, csuklós Lion's City
Sűrített földgázmeghajtású, csuklós Lion's City
Fotó megosztása:

93/781
A viszonylatjelzőn a Budapesten kipróbált EBSF MAN
A viszonylatjelzőn a Budapesten kipróbált EBSF MAN
Fotó megosztása:

94/781
Ezt a kijelzőt később a beszállítóknál is látjuk majd
Ezt a kijelzőt később a beszállítóknál is látjuk majd
Fotó megosztása:

95/781
A csuklós Lion's City műszerfala
A csuklós Lion's City műszerfala
Fotó megosztása:

97/781
Az utastér világításának színe változtatható
Az utastér világításának színe változtatható
Fotó megosztása:

98/781
MAN kukásautó
MAN kukásautó
Fotó megosztása:

99/781
Öt ajtó, mint Budapesten
Öt ajtó, mint Budapesten
Fotó megosztása:

101/781
40 tonna, 540 lóerő
40 tonna, 540 lóerő
Fotó megosztása:

102/781
TGM speciális adapterrel az orrán
TGM speciális adapterrel az orrán
Fotó megosztása:

103/781
41 tonnás négytengelyes
41 tonnás négytengelyes
Fotó megosztása:

105/781
Az építőipari TGS lökhárítója még fényezve is a funkcióról szól
Az építőipari TGS lökhárítója még fényezve is a funkcióról szól
Fotó megosztása:

106/781
Hosszú tengelytávú, Euro 6-os TGL
Hosszú tengelytávú, Euro 6-os TGL
Fotó megosztása:

107/781
A távolsági fuvarokra szánt TGS már a dizájnnak is sokat szentel
A távolsági fuvarokra szánt TGS már a dizájnnak is sokat szentel
Fotó megosztása:

109/781
Egy újabb TGS-változat
Egy újabb TGS-változat
Fotó megosztása:

110/781
A legnagyobb MAN kamionok, a TGX-ek
A legnagyobb MAN kamionok, a TGX-ek
Fotó megosztása:

111/781
Mindegyik Euro 6-tal
Mindegyik Euro 6-tal
Fotó megosztása:

113/781
24-tonnás, felépítményezhető kivitel
24-tonnás, felépítményezhető kivitel
Fotó megosztása:

114/781
Alacsonyabb fülkés, nyerges TGX
Alacsonyabb fülkés, nyerges TGX
Fotó megosztása:

115/781
A közepes méretű TGM
A közepes méretű TGM
Fotó megosztása:

117/781
A kormány emblémája is a hűtőmaszkkal együtt változott
A kormány emblémája is a hűtőmaszkkal együtt változott
Fotó megosztása:

118/781
Az MAN-es kör
Az MAN-es kör
Fotó megosztása:

119/781
Az MAN igen közel került a Volkswagenhez
Az MAN igen közel került a Volkswagenhez
Fotó megosztása:

121/781
A leghosszabb alváz a legkisebb fülkével
A leghosszabb alváz a legkisebb fülkével
Fotó megosztása:

122/781
A hannoveri haszonjármű-kiállítást a galériába feltöltött, majdnem hatszáz fénykép sem mutatja be teljeskörűen, mégis jól szemlélteti, hogy a járműgyártók idén igyekeztek elrejteni pénzügyi nehézségeiket, így az elmúlt néhány év legnagyobb rendezvényét sikerült összehozniuk.
A hannoveri haszonjármű-kiállítást a galériába feltöltött, majdnem hatszáz fénykép sem mutatja be teljeskörűen, mégis jól szemlélteti, hogy a járműgyártók idén igyekeztek elrejteni pénzügyi nehézségeiket, így az elmúlt néhány év legnagyobb rendezvényét sikerült összehozniuk.
Fotó megosztása:

123/781
Az eredetileg katonai célokra fejlesztett Zetros tűzoltóként is jól használható
Az eredetileg katonai célokra fejlesztett Zetros tűzoltóként is jól használható
Fotó megosztása:

125/781
Az Econic-ot leginkább kukásként ismerjük
Az Econic-ot leginkább kukásként ismerjük
Fotó megosztása:

126/781
Az itt kiállított változat folyékony (LNG) és sűrített (CNG) földgázzal is működik
Az itt kiállított változat folyékony (LNG) és sűrített (CNG) földgázzal is működik
Fotó megosztása:

127/781
Az LNG-s oldalt izolált tartályáról lehet felismerni
Az LNG-s oldalt izolált tartályáról lehet felismerni
Fotó megosztása:

129/781
Mercedes-Benz Antos Volumer
Mercedes-Benz Antos Volumer
Fotó megosztása:

130/781
Az Actros kistestvére
Az Actros kistestvére
Fotó megosztása:

131/781
A legrégebbi modell, az Atego
A legrégebbi modell, az Atego
Fotó megosztása:

133/781
A Volumer nagyobb fülkéjére négy hűtőrács került
A Volumer nagyobb fülkéjére négy hűtőrács került
Fotó megosztása:

134/781
A kisebb Loader egy osztással alacsonyabb
A kisebb Loader egy osztással alacsonyabb
Fotó megosztása:

135/781
Az Antos Loader ülései mögé csak rakodóhelyek kerültek
Az Antos Loader ülései mögé csak rakodóhelyek kerültek
Fotó megosztása:

137/781
Az Antos szögletes középkonzola
Az Antos szögletes középkonzola
Fotó megosztása:

138/781
Egyszerűbb az Actros-énál, de mégis nagyon formás az Antos műszeregysége
Egyszerűbb az Actros-énál, de mégis nagyon formás az Antos műszeregysége
Fotó megosztása:

139/781
Az Antos műszerfalának összhatása letisztultságot sugall
Az Antos műszerfalának összhatása letisztultságot sugall
Fotó megosztása:

141/781
Mercedes-Benz gyártmányú URH
Mercedes-Benz gyártmányú URH
Fotó megosztása:

142/781
Ritkaság az Econic nyergesvontató kivitelben
Ritkaság az Econic nyergesvontató kivitelben
Fotó megosztása:

143/781
Az építőipari Actros fülkéje nem változott
Az építőipari Actros fülkéje nem változott
Fotó megosztása:

145/781
A távolsági Actros azonban már több mint egy éve átalakult
A távolsági Actros azonban már több mint egy éve átalakult
Fotó megosztása:

146/781
Kis Atego nagy puttonnyal
Kis Atego nagy puttonnyal
Fotó megosztása:

147/781
Az Actros-nál a kisebb fülke négyosztásos
Az Actros-nál a kisebb fülke négyosztásos
Fotó megosztása:

149/781
A legkisebb billencses Atego
A legkisebb billencses Atego
Fotó megosztása:

150/781
A legnagyobb billencses Actros
A legnagyobb billencses Actros
Fotó megosztása:

151/781
Építőipari Actros nyergesvontatóként
Építőipari Actros nyergesvontatóként
Fotó megosztása:

153/781
A nagyobb Actros-fülke öt csíkkal
A nagyobb Actros-fülke öt csíkkal
Fotó megosztása:

154/781
A csupakróm Actros
A csupakróm Actros
Fotó megosztása:

155/781
A ködlámpa mellé nappali menetfény került
A ködlámpa mellé nappali menetfény került
Fotó megosztása:

157/781
A legmagasabb változaton a kürt már nem fér a fülke tetejére
A legmagasabb változaton a kürt már nem fér a fülke tetejére
Fotó megosztása:

158/781
A kis Antos mint kiállítási tárgy
A kis Antos mint kiállítási tárgy
Fotó megosztása:

159/781
Az immár Nyugat-Európában is kapható, török gyártású Intouro
Az immár Nyugat-Európában is kapható, török gyártású Intouro
Fotó megosztása:

161/781
Az Intouro műszerfala
Az Intouro műszerfala
Fotó megosztása:

162/781
Az olcsóbb Mercedes utastere
Az olcsóbb Mercedes utastere
Fotó megosztása:

163/781
A kerekesszék emelőszerkezetét a hátsó ajtó lépcsője alá rejtették
A kerekesszék emelőszerkezetét a hátsó ajtó lépcsője alá rejtették
Fotó megosztása:

165/781
Citaro motortér
Citaro motortér
Fotó megosztása:

166/781
High-tech lámpa és Euro 6-os technika
High-tech lámpa és Euro 6-os technika
Fotó megosztása:

167/781
A 2013-as év buszának hátulja
A 2013-as év buszának hátulja
Fotó megosztása:

169/781
Az ajtók lehetnek bolygós kivitelűek
Az ajtók lehetnek bolygós kivitelűek
Fotó megosztása:

170/781
Szem előtt a funkció
Szem előtt a funkció
Fotó megosztása:

171/781
A kifelé nyíló ajtós változat is sokfelé kedvelt
A kifelé nyíló ajtós változat is sokfelé kedvelt
Fotó megosztása:

173/781
Az első szárny normál esetben csukva marad
Az első szárny normál esetben csukva marad
Fotó megosztása:

174/781
Színes LCD-n érkeznek az infók
Színes LCD-n érkeznek az infók
Fotó megosztása:

175/781
Citaro vezetőfülke
Citaro vezetőfülke
Fotó megosztása:

177/781
A Citaro euro 6-os, fekvő motorja
A Citaro euro 6-os, fekvő motorja
Fotó megosztása:

178/781
A háromtengelyes Travego a legnagyobb Mercedes turistabusz
A háromtengelyes Travego a legnagyobb Mercedes turistabusz
Fotó megosztása:

179/781
A Tourismo hátulját hatalmas síkok zárják
A Tourismo hátulját hatalmas síkok zárják
Fotó megosztása:

181/781
De a Travego már hűtőnyílásokat kapott az Euro 6-hoz
De a Travego már hűtőnyílásokat kapott az Euro 6-hoz
Fotó megosztása:

182/781
A Citarón is kamera segíti a tolatást
A Citarón is kamera segíti a tolatást
Fotó megosztása:

183/781
Actros formatervezési tanulmány
Actros formatervezési tanulmány
Fotó megosztása:

185/781
Nyerges változatban a pótkocsin és az illesztési pontokon múlik a siker
Nyerges változatban a pótkocsin és az illesztési pontokon múlik a siker
Fotó megosztása:

186/781
A hátsó örvényleválasztó szárnyakat rámpára állva kis hidraulikákkal lehet behajtani
A hátsó örvényleválasztó szárnyakat rámpára állva kis hidraulikákkal lehet behajtani
Fotó megosztása:

187/781
A fenékborítás is fontos része az áramlástanilag egységes rendszernek
A fenékborítás is fontos része az áramlástanilag egységes rendszernek
Fotó megosztása:

189/781
Megkapta a neki járó feliratot
Megkapta a neki járó feliratot
Fotó megosztása:

190/781
Meg is nőtt az érdeklődés a Citaro iránt
Meg is nőtt az érdeklődés a Citaro iránt
Fotó megosztása:

191/781
Városi buszban olvasólámpa, mifelénk ritkaság
Városi buszban olvasólámpa, mifelénk ritkaság
Fotó megosztása:

193/781
Az Intouro emelője munka közben
Az Intouro emelője munka közben
Fotó megosztása:

194/781
A Renault Trucks standján játszani is lehetett
A Renault Trucks standján játszani is lehetett
Fotó megosztása:

195/781
A Nissan spanyol gyárából érkező Renult
A Nissan spanyol gyárából érkező Renult
Fotó megosztása:

197/781
Fekete lökhárítóhoz fekete lámpabetét dukál
Fekete lökhárítóhoz fekete lámpabetét dukál
Fotó megosztása:

198/781
Űrtechnika kukásautó
Űrtechnika kukásautó
Fotó megosztása:

199/781
A teljesen elektromos Midlum hátulja
A teljesen elektromos Midlum hátulja
Fotó megosztása:

201/781
Az akkumulátor-csomag a tank helyére került
Az akkumulátor-csomag a tank helyére került
Fotó megosztása:

202/781
Elöl a narancssárga kábelek árulkodnak
Elöl a narancssárga kábelek árulkodnak
Fotó megosztása:

203/781
Dízel-elektromos Renault Premium Hybris
Dízel-elektromos Renault Premium Hybris
Fotó megosztása:

205/781
A Midlum dízel meghajtással
A Midlum dízel meghajtással
Fotó megosztása:

206/781
A sárga Renault nem jött el, így a Master Renault változata csak itt volt látható
A sárga Renault nem jött el, így a Master Renault változata csak itt volt látható
Fotó megosztása:

207/781
Minden az üzemanyag-takarékosságról szólt
Minden az üzemanyag-takarékosságról szólt
Fotó megosztása:

209/781
Jövő nyárra talán a Magnum is átalakul
Jövő nyárra talán a Magnum is átalakul
Fotó megosztása:

210/781
Az Euro 6-os Renault motor
Az Euro 6-os Renault motor
Fotó megosztása:

211/781
Ezüst blokk, piros vészleállító
Ezüst blokk, piros vészleállító
Fotó megosztása:

213/781
A 11 literes Euro 6-os sem apró szerkezet
A 11 literes Euro 6-os sem apró szerkezet
Fotó megosztása:

214/781
Fényezett lökhárítóhoz már krómbetétes fényszóró jár
Fényezett lökhárítóhoz már krómbetétes fényszóró jár
Fotó megosztása:

215/781
Harmónia a vázon belül
Harmónia a vázon belül
Fotó megosztása:

217/781
Könnyűfém felnis Premium
Könnyűfém felnis Premium
Fotó megosztása:

218/781
Az Optifuel megoldásai a részletekre is kiterjednek
Az Optifuel megoldásai a részletekre is kiterjednek
Fotó megosztása:

219/781
Légterelők, automatizált váltó, hosszú végáttétel, oktatás és sok apróság segít a takarékosságban
Légterelők, automatizált váltó, hosszú végáttétel, oktatás és sok apróság segít a takarékosságban
Fotó megosztása:

221/781
Az OptiTrack az első kerekek hidrohajtására utal a Renault Trucks-nál
Az OptiTrack az első kerekek hidrohajtására utal a Renault Trucks-nál
Fotó megosztása:

222/781
Változatos terepekhez alkalmazkodó tengelyek
Változatos terepekhez alkalmazkodó tengelyek
Fotó megosztása:

223/781
Az elektromos Midlum már a közúton is bizonyít
Az elektromos Midlum már a közúton is bizonyít
Fotó megosztása:

225/781
Sűrített földgázzal üzemelő Premium
Sűrített földgázzal üzemelő Premium
Fotó megosztása:

226/781
A fogyasztáscsökkentés jegyében
A fogyasztáscsökkentés jegyében
Fotó megosztása:

227/781
A felirat a hajtásra utal
A felirat a hajtásra utal
Fotó megosztása:

229/781
A gázolajtank helyére gáztartályok kerültek
A gázolajtank helyére gáztartályok kerültek
Fotó megosztása:

230/781
A rendszer kialakításában a PVI segített
A rendszer kialakításában a PVI segített
Fotó megosztása:

231/781
A Renault Trucks jövőképe
A Renault Trucks jövőképe
Fotó megosztása:

233/781
A Scania standjának legnagyobb ujdonsága a Citywide volt
A Scania standjának legnagyobb ujdonsága a Citywide volt
Fotó megosztása:

234/781
A legalacsonyabb P-fülke
A legalacsonyabb P-fülke
Fotó megosztása:

235/781
OmniExpress, nem luxus, de hatékony
OmniExpress, nem luxus, de hatékony
Fotó megosztása:

237/781
Formatervezett helyközi autóbusz
Formatervezett helyközi autóbusz
Fotó megosztása:

238/781
Az OmniExpress tipikusan Scaniás műszerfala
Az OmniExpress tipikusan Scaniás műszerfala
Fotó megosztása:

239/781
Az utastér padlója sima, csak a hátsó sor előtt van lépcső, hogy elférjen az álló motor
Az utastér padlója sima, csak a hátsó sor előtt van lépcső, hogy elférjen az álló motor
Fotó megosztása:

241/781
Kis kamion, kis busz
Kis kamion, kis busz
Fotó megosztása:

242/781
A közepes G-fülkéhez jól passzol az Ecolution
A közepes G-fülkéhez jól passzol az Ecolution
Fotó megosztása:

243/781
Takarékos megoldások a Scaniától
Takarékos megoldások a Scaniától
Fotó megosztása:

245/781
Lehetett gyakorolni a GKI-vizsgára
Lehetett gyakorolni a GKI-vizsgára
Fotó megosztása:

246/781
Az R-sorozat egy szerényebb példánya
Az R-sorozat egy szerényebb példánya
Fotó megosztása:

247/781
És a legnagyobb, legfelszereltebb, legerősebb változat
És a legnagyobb, legfelszereltebb, legerősebb változat
Fotó megosztása:

249/781
Kisfülkés rönkszállító
Kisfülkés rönkszállító
Fotó megosztása:

250/781
A fülkét külön védőlemez óvja az előrecsúszó rönköktől
A fülkét külön védőlemez óvja az előrecsúszó rönköktől
Fotó megosztása:

251/781
Billencs is bérelhető a Scaniától
Billencs is bérelhető a Scaniától
Fotó megosztása:

253/781
A kékpólós emberek a Scania alkalmazottai
A kékpólós emberek a Scania alkalmazottai
Fotó megosztása:

254/781
A Citywide az OmniCity és az OmniLink cégen belüli alternatívája
A Citywide az OmniCity és az OmniLink cégen belüli alternatívája
Fotó megosztása:

255/781
Futurisztikus üléshuzatok
Futurisztikus üléshuzatok
Fotó megosztása:

257/781
A Scania saját VDV-szabványos műszerfalat fejlesztett
A Scania saját VDV-szabványos műszerfalat fejlesztett
Fotó megosztása:

258/781
Az oldalüvegekhez képest a hátsó az egekbe került
Az oldalüvegekhez képest a hátsó az egekbe került
Fotó megosztása:

259/781
OmniExpress-szel búcsúzik a stand
OmniExpress-szel búcsúzik a stand
Fotó megosztása:

261/781
A Daimlerhez, ezen belül is a Setrához vezető út
A Daimlerhez, ezen belül is a Setrához vezető út
Fotó megosztása:

262/781
Az új, ötödik-generációs ComfortClass és egy negyedik-generációs TopClass
Az új, ötödik-generációs ComfortClass és egy negyedik-generációs TopClass
Fotó megosztása:

263/781
Az új Setra műszerfal újragondolt K-val
Az új Setra műszerfal újragondolt K-val
Fotó megosztása:

265/781
Kártyás, alkoholteszteres indítás
Kártyás, alkoholteszteres indítás
Fotó megosztása:

266/781
A beltér legjellegzetesebb elemei az olvasólámpák egységei
A beltér legjellegzetesebb elemei az olvasólámpák egységei
Fotó megosztása:

267/781
A régebbi, izzós Hella lámpatestekhez megszólalásig hasonlító ledes egység
A régebbi, izzós Hella lámpatestekhez megszólalásig hasonlító ledes egység
Fotó megosztása:

269/781
Új, integrált forma, nappali menetfény
Új, integrált forma, nappali menetfény
Fotó megosztása:

270/781
A ComfortClass-ra jellemző ív, újragondolva
A ComfortClass-ra jellemző ív, újragondolva
Fotó megosztása:

271/781
Nem ragaszkodtak a hagyományos formákhoz a hűtőrácsok tervezői
Nem ragaszkodtak a hagyományos formákhoz a hűtőrácsok tervezői
Fotó megosztása:

273/781
Jól harmonizál a hátsó lámpával a meglepő forma
Jól harmonizál a hátsó lámpával a meglepő forma
Fotó megosztása:

274/781
Az Euro 6-hoz elengedhetetlen szellőző sem szabályos téglalap lett
Az Euro 6-hoz elengedhetetlen szellőző sem szabályos téglalap lett
Fotó megosztása:

275/781
Hatalmas helyek az utazási iroda feliratainak
Hatalmas helyek az utazási iroda feliratainak
Fotó megosztása:

277/781
Hasonló lépést tett a ComfortClas-szal az EvoBus, mint az Actros-szal a Mercedes-Benz
Hasonló lépést tett a ComfortClas-szal az EvoBus, mint az Actros-szal a Mercedes-Benz
Fotó megosztása:

278/781
Kicsit fekete, de ez még nem a csúcs. A TopClass ezután érkezik
Kicsit fekete, de ez még nem a csúcs. A TopClass ezután érkezik
Fotó megosztása:

279/781
Ledes változatban készül az olvasólámpa is
Ledes változatban készül az olvasólámpa is
Fotó megosztása:

281/781
A tükrök jellegzetesen setrásak maradtak, de vékonyabbak lettek kissé
A tükrök jellegzetesen setrásak maradtak, de vékonyabbak lettek kissé
Fotó megosztása:

282/781
Valóban Best in Class
Valóban Best in Class
Fotó megosztása:

283/781
BlueTec 6, a Daimler Euro 6-os technológiája
BlueTec 6, a Daimler Euro 6-os technológiája
Fotó megosztása:

285/781
Az emeletes a TopClass része, most még nem újult meg
Az emeletes a TopClass része, most még nem újult meg
Fotó megosztása:

286/781
Ilyen buszok szoktak a ferihegyi gyorsforgalmi korlátozórúdja alá szorulni
Ilyen buszok szoktak a ferihegyi gyorsforgalmi korlátozórúdja alá szorulni
Fotó megosztása:

287/781
Városi Setra, gazdag településeknek
Városi Setra, gazdag településeknek
Fotó megosztása:

289/781
Az EvoBus VDV-műszerfalát használta fel a német szabvány
Az EvoBus VDV-műszerfalát használta fel a német szabvány
Fotó megosztása:

290/781
Piros szőnyegen szállított, megbecsült utasok
Piros szőnyegen szállított, megbecsült utasok
Fotó megosztása:

291/781
A MultiClass is jellegzetes feliratot kap
A MultiClass is jellegzetes feliratot kap
Fotó megosztása:

293/781
A 12 méteres, kétajtós S 415 NF az alacsonypadlós belépőmodell
A 12 méteres, kétajtós S 415 NF az alacsonypadlós belépőmodell
Fotó megosztása:

294/781
Az elővárosi változatból van 10,8 méteres is, ez azonban a 12-es
Az elővárosi változatból van 10,8 méteres is, ez azonban a 12-es
Fotó megosztása:

295/781
Az UL műszerfala
Az UL műszerfala
Fotó megosztása:

297/781
A Volvo standjának egyik felét a buszok uralták
A Volvo standjának egyik felét a buszok uralták
Fotó megosztása:

298/781
A 9500-as műszerfala
A 9500-as műszerfala
Fotó megosztása:

299/781
A Volvo Euro 6-os motorja a Renault DTI 11 testvére
A Volvo Euro 6-os motorja a Renault DTI 11 testvére
Fotó megosztása:

301/781
Az úh 7900-as hibridváltozata kívülről meggyőző
Az úh 7900-as hibridváltozata kívülről meggyőző
Fotó megosztása:

302/781
Az utastér is megszokottan volvós
Az utastér is megszokottan volvós
Fotó megosztása:

303/781
A műszerfal azonban rémisztőre sikerült
A műszerfal azonban rémisztőre sikerült
Fotó megosztása:

305/781
Ránézésre is gyenge minőségűek az Actiától vásárolt műszerek és a műszerfal kivitelezése
Ránézésre is gyenge minőségűek az Actiától vásárolt műszerek és a műszerfal kivitelezése
Fotó megosztása:

306/781
A külsőt tervező mérnökök sokkal jobb munkát végeztek
A külsőt tervező mérnökök sokkal jobb munkát végeztek
Fotó megosztása:

307/781
Az alacsony belépési magasságú 8900 eleje hasonlít a 7900-ra
Az alacsony belépési magasságú 8900 eleje hasonlít a 7900-ra
Fotó megosztása:

309/781
Az egyszárnyú ajtó lépcső nélkül vezet az utastérbe
Az egyszárnyú ajtó lépcső nélkül vezet az utastérbe
Fotó megosztása:

310/781
De a műszerfal ugyanaz a rémség
De a műszerfal ugyanaz a rémség
Fotó megosztása:

311/781
A második ajtó mögött vannak az álló motorhoz elengedhetetlen lépcsők
A második ajtó mögött vannak az álló motorhoz elengedhetetlen lépcsők
Fotó megosztása:

313/781
Kifelé nyíló hátsó ajtók segítik a babakocsik és kerekesszékesek közlekedését
Kifelé nyíló hátsó ajtók segítik a babakocsik és kerekesszékesek közlekedését
Fotó megosztása:

314/781
A legnagyobb Volvo busz, a 9900-as
A legnagyobb Volvo busz, a 9900-as
Fotó megosztása:

315/781
A fautánzatú padló esztétikusra sikerült
A fautánzatú padló esztétikusra sikerült
Fotó megosztása:

317/781
A kék ülések azonban vadítóak
A kék ülések azonban vadítóak
Fotó megosztása:

318/781
A 9900-as moduláris műszerfala
A 9900-as moduláris műszerfala
Fotó megosztása:

319/781
Hátulról jobban mutat az utastér
Hátulról jobban mutat az utastér
Fotó megosztása:

321/781
A megújult FH
A megújult FH
Fotó megosztása:

322/781
A korábban csak halványan világító formából nappali menetfény lett
A korábban csak halványan világító formából nappali menetfény lett
Fotó megosztása:

323/781
A marketingesek szerint így közelebb kerül a Volvo a sofőrhöz
A marketingesek szerint így közelebb kerül a Volvo a sofőrhöz
Fotó megosztása:

325/781
A tükör nagyon kidolgozott, de a mindennapokban még nem ismerjük
A tükör nagyon kidolgozott, de a mindennapokban még nem ismerjük
Fotó megosztása:

326/781
Végre búcsúzhatunk a rengeteg mutatótól
Végre búcsúzhatunk a rengeteg mutatótól
Fotó megosztása:

327/781
A korábbi hatalmas kapcsolók is új, szebb formát kaptak
A korábbi hatalmas kapcsolók is új, szebb formát kaptak
Fotó megosztása:

329/781
Tolóajtós szekrény az ágy fölött
Tolóajtós szekrény az ágy fölött
Fotó megosztása:

330/781
A váltókartól nem sikerült megszabadulni
A váltókartól nem sikerült megszabadulni
Fotó megosztása:

331/781
Ledes hátsólámpa jár az FH-hoz
Ledes hátsólámpa jár az FH-hoz
Fotó megosztása:

333/781
A tükrök közti távolságot szokni kell
A tükrök közti távolságot szokni kell
Fotó megosztása:

334/781
Az FH oldalát is dinamikus vonalak jellemzik
Az FH oldalát is dinamikus vonalak jellemzik
Fotó megosztása:

335/781
Hátulról akár az előző FH-nak is gondolhatnánk
Hátulról akár az előző FH-nak is gondolhatnánk
Fotó megosztása:

337/781
Az alap FH hűtómaszkja
Az alap FH hűtómaszkja
Fotó megosztása:

338/781
Az FH16 krómozott változata
Az FH16 krómozott változata
Fotó megosztása:

339/781
Nem lesz könnyű takarítani a tükrök hátulját
Nem lesz könnyű takarítani a tükrök hátulját
Fotó megosztása:

341/781
Ide kell majd bedugni a törlőkendőt
Ide kell majd bedugni a törlőkendőt
Fotó megosztása:

342/781
A vezetőfülkének jól áll a fehér betét
A vezetőfülkének jól áll a fehér betét
Fotó megosztása:

343/781
Az üveg tetőablak vészkijáratként is funkcionál
Az üveg tetőablak vészkijáratként is funkcionál
Fotó megosztása:

345/781
Felső ágy nélkül még komfortosabb a hálórész
Felső ágy nélkül még komfortosabb a hálórész
Fotó megosztása:

346/781
Európában ennyi jut egy kamionosnak
Európában ennyi jut egy kamionosnak
Fotó megosztása:

347/781
Fontos! Vezetés előtt mindig moss kezet!
Fontos! Vezetés előtt mindig moss kezet!
Fotó megosztása:

349/781
Az FM és az FMX egyelőre változatlan maradt
Az FM és az FMX egyelőre változatlan maradt
Fotó megosztása:

350/781
Az FL-t már a kínaiak másolják
Az FL-t már a kínaiak másolják
Fotó megosztása:

351/781
Az FE egy lépcsője ideális a gyakori ki- és beszálláshoz
Az FE egy lépcsője ideális a gyakori ki- és beszálláshoz
Fotó megosztása:

353/781
Például hulladékgyűjtéskor
Például hulladékgyűjtéskor
Fotó megosztása:

354/781
Az FH a törésteszten is jól teljesített
Az FH a törésteszten is jól teljesített
Fotó megosztása:

355/781
Az utas lábszárának lenyomatai
Az utas lábszárának lenyomatai
Fotó megosztása:

357/781
A műszerfal épp elegendő helyet hagyott
A műszerfal épp elegendő helyet hagyott
Fotó megosztása:

358/781
A fülke függesztését azért javítani kell egy ilyen esemény után
A fülke függesztését azért javítani kell egy ilyen esemény után
Fotó megosztása:

359/781
Kissé hátracsúszott a rendszer
Kissé hátracsúszott a rendszer
Fotó megosztása:

361/781
Kormánylégzsákba fejelt a sofőr
Kormánylégzsákba fejelt a sofőr
Fotó megosztása:

362/781
A polcokat is életszerűen terhelték
A polcokat is életszerűen terhelték
Fotó megosztása:

363/781
A felépítményezhető FH-hoz is szabadon választhatók különféle tartályok
A felépítményezhető FH-hoz is szabadon választhatók különféle tartályok
Fotó megosztása:

365/781
Az ágy alatti rekesz szabályos alakú maradt
Az ágy alatti rekesz szabályos alakú maradt
Fotó megosztása:

366/781
A legnagyobb és legerősebb 750-es
A legnagyobb és legerősebb 750-es
Fotó megosztása:

367/781
Ritka, hogy egy konténerszállítót Globetrotter fülkével rendeljenek
Ritka, hogy egy konténerszállítót Globetrotter fülkével rendeljenek
Fotó megosztása:

369/781
A közepes és a nagy Volvo turistabusz
A közepes és a nagy Volvo turistabusz
Fotó megosztása:

370/781
A Citroen standja
A Citroen standja
Fotó megosztása:

371/781
Mindenféle változatokat bemutattak
Mindenféle változatokat bemutattak
Fotó megosztása:

373/781
Tűzoltó parancsnoki Berlingo
Tűzoltó parancsnoki Berlingo
Fotó megosztása:

374/781
Citroen U 23-as mikrobusz 1947-ből
Citroen U 23-as mikrobusz 1947-ből
Fotó megosztása:

375/781
Felfújt kacsa
Felfújt kacsa
Fotó megosztása:

377/781
A villany-Berlingo volt a Citroen újdonsága a kiállításon
A villany-Berlingo volt a Citroen újdonsága a kiállításon
Fotó megosztása:

378/781
Fiat Dobló Work Up-pal nyitott a Fiat standja
Fiat Dobló Work Up-pal nyitott a Fiat standja
Fotó megosztása:

379/781
A lábak csak a tekintet elterelésére vannak
A lábak csak a tekintet elterelésére vannak
Fotó megosztása:

381/781
Egy tonnás Dobló Maxi XL a legnagyobb dobozzal
Egy tonnás Dobló Maxi XL a legnagyobb dobozzal
Fotó megosztása:

382/781
És start-stop rendszerrel
És start-stop rendszerrel
Fotó megosztása:

383/781
Innen nézve is furcsa
Innen nézve is furcsa
Fotó megosztása:

385/781
Ezt is elhozták
Ezt is elhozták
Fotó megosztása:

386/781
A Ducato sem okozott meglepetést
A Ducato sem okozott meglepetést
Fotó megosztása:

387/781
Fiat spórolós változatok minden méretben
Fiat spórolós változatok minden méretben
Fotó megosztása:

389/781
De a Panda Van-t hiába kerestük
De a Panda Van-t hiába kerestük
Fotó megosztása:

390/781
Ez is csak egy Dobló
Ez is csak egy Dobló
Fotó megosztása:

391/781
A Ford standja a később kitüntetett Transit Custommal nyitott
A Ford standja a később kitüntetett Transit Custommal nyitott
Fotó megosztása:

393/781
Szokjuk a látványt, egyre jobban tetszik
Szokjuk a látványt, egyre jobban tetszik
Fotó megosztása:

394/781
Mentőautónak is ajánlják, bár csak betegszállítónak gondolnám
Mentőautónak is ajánlják, bár csak betegszállítónak gondolnám
Fotó megosztása:

395/781
A személyautósított mászerfal
A személyautósított mászerfal
Fotó megosztása:

397/781
Szellős, de csupa kék volt a Ford kiállítási területe
Szellős, de csupa kék volt a Ford kiállítási területe
Fotó megosztása:

398/781
Elöl a Custom, háttérben a nagy Transit
Elöl a Custom, háttérben a nagy Transit
Fotó megosztása:

399/781
A Connectet is itt láthattuk élőben először
A Connectet is itt láthattuk élőben először
Fotó megosztása:

401/781
A Transit is itt debütált
A Transit is itt debütált
Fotó megosztása:

402/781
A nagy Transit műszerfala, mint a Customé
A nagy Transit műszerfala, mint a Customé
Fotó megosztása:

403/781
Formás műanyag
Formás műanyag
Fotó megosztása:

405/781
A Connect formája végre elhagyta a szögletes vonalakat
A Connect formája végre elhagyta a szögletes vonalakat
Fotó megosztása:

406/781
Az oldallemezek vonalai kísértetiesen hasonlítanak a Transit Custom oldalára
Az oldallemezek vonalai kísértetiesen hasonlítanak a Transit Custom oldalára
Fotó megosztása:

407/781
A nagy Transit tényleg nagy
A nagy Transit tényleg nagy
Fotó megosztása:

409/781
Amerika is ezt kapja
Amerika is ezt kapja
Fotó megosztása:

410/781
A tengerentúlon benzines is lesz belőle
A tengerentúlon benzines is lesz belőle
Fotó megosztása:

411/781
A Ranger egy külön sarkot kapott
A Ranger egy külön sarkot kapott
Fotó megosztása:

413/781
A WIldtrak még mindig nagyon jól néz ki
A WIldtrak még mindig nagyon jól néz ki
Fotó megosztása:

414/781
Ez nem Ranger, de ide került
Ez nem Ranger, de ide került
Fotó megosztása:

415/781
A Connect elejét is radarok védik
A Connect elejét is radarok védik
Fotó megosztása:

417/781
Műszerfala pedig Transitos
Műszerfala pedig Transitos
Fotó megosztása:

418/781
A lámpa magasságát a kinyomható tekerővel szabályozhatjuk
A lámpa magasságát a kinyomható tekerővel szabályozhatjuk
Fotó megosztása:

419/781
A Sportos Transit Custommal is csak dolgozni kell
A Sportos Transit Custommal is csak dolgozni kell
Fotó megosztása:

421/781
A díjátadás után átalakult a díszítés a Fordnál
A díjátadás után átalakult a díszítés a Fordnál
Fotó megosztása:

422/781
A Daimler standjának egyik szélén a Fusók álltak
A Daimler standjának egyik szélén a Fusók álltak
Fotó megosztása:

423/781
Az EcoHybrid a Fuso alternatívája
Az EcoHybrid a Fuso alternatívája
Fotó megosztása:

425/781
Bár még rajta a Mitsubishi jel, de már csak Fuso-nak hívják
Bár még rajta a Mitsubishi jel, de már csak Fuso-nak hívják
Fotó megosztása:

426/781
Kis Canter kis konténerhez
Kis Canter kis konténerhez
Fotó megosztása:

427/781
Billencses kivitelben is kapható
Billencses kivitelben is kapható
Fotó megosztása:

429/781
Kisebb havazásokkal is megküzd a japán Daimler
Kisebb havazásokkal is megküzd a japán Daimler
Fotó megosztása:

430/781
Szinte bármivel felépítményezhető a Fuso
Szinte bármivel felépítményezhető a Fuso
Fotó megosztása:

431/781
A Mercedes-Benz kisebb járműveket felsorakoztató standja egy jól ismert Sprinterrel nyitott
A Mercedes-Benz kisebb járműveket felsorakoztató standja egy jól ismert Sprinterrel nyitott
Fotó megosztása:

433/781
Reptéri transzferhez ideális
Reptéri transzferhez ideális
Fotó megosztása:

434/781
Elöl egy Sprinter változat, hátul már a Citan reklámja
Elöl egy Sprinter változat, hátul már a Citan reklámja
Fotó megosztása:

435/781
Villany-Sprinter olyan helyekre, ahol nem szénből állítják elő az áramot
Villany-Sprinter olyan helyekre, ahol nem szénből állítják elő az áramot
Fotó megosztása:

437/781
A Citan műszerfala nem túl izgalmas
A Citan műszerfala nem túl izgalmas
Fotó megosztása:

438/781
Elölről azonban feledteti, hogy egy Renault Kangoo-ból készült
Elölről azonban feledteti, hogy egy Renault Kangoo-ból készült
Fotó megosztása:

439/781
Földgázhajtással is kapható a Sprinter
Földgázhajtással is kapható a Sprinter
Fotó megosztása:

441/781
A Vito is készül mindenféle alternatívával
A Vito is készül mindenféle alternatívával
Fotó megosztása:

442/781
A Citan műszeregységét Renault-ban, Opelben és Nissanban is megtalálhatjuk
A Citan műszeregységét Renault-ban, Opelben és Nissanban is megtalálhatjuk
Fotó megosztása:

443/781
A kézifék is az alapokra utal
A kézifék is az alapokra utal
Fotó megosztása:

445/781
Takarékos, 80 lóerős dízel Citan
Takarékos, 80 lóerős dízel Citan
Fotó megosztása:

446/781
A hosszú, kombi változatról nekem egy Dacia jut eszembe
A hosszú, kombi változatról nekem egy Dacia jut eszembe
Fotó megosztása:

447/781
MacGyver Citanja eléggé egyedire sikerült
MacGyver Citanja eléggé egyedire sikerült
Fotó megosztása:

449/781
Gyárilag magasított Vito
Gyárilag magasított Vito
Fotó megosztása:

450/781
Álmom egy Westfalia Vito
Álmom egy Westfalia Vito
Fotó megosztása:

451/781
Az átalakulás mestere
Az átalakulás mestere
Fotó megosztása:

453/781
Ez egy Viano beltere
Ez egy Viano beltere
Fotó megosztása:

454/781
Ez azonban már a Westfaliáé
Ez azonban már a Westfaliáé
Fotó megosztása:

455/781
Amíg főzünk, az ágyat felhajthatjuk
Amíg főzünk, az ágyat felhajthatjuk
Fotó megosztása:

457/781
Menet közben minden alaposan elzárva utazik
Menet közben minden alaposan elzárva utazik
Fotó megosztása:

458/781
A kombi Citan hajtogatható hátsó ülése
A kombi Citan hajtogatható hátsó ülése
Fotó megosztása:

459/781
A fejtámlák a ráccsal mozdulnak
A fejtámlák a ráccsal mozdulnak
Fotó megosztása:

461/781
A Nissan kiállítási területe egy Atleon trailerrel nyitott
A Nissan kiállítási területe egy Atleon trailerrel nyitott
Fotó megosztása:

462/781
A hátán vitt pálya-GT-R egy haszonjármű-rajongót nem izgathat fel
A hátán vitt pálya-GT-R egy haszonjármű-rajongót nem izgathat fel
Fotó megosztása:

463/781
Kis emberek kis Taxija az NV 200
Kis emberek kis Taxija az NV 200
Fotó megosztása:

465/781
Elektromos
Elektromos
Fotó megosztása:

466/781
Fotó megosztása:

467/781
Fotó megosztása:

469/781
Fotó megosztása:

470/781
Fotó megosztása:

471/781
Master rokon NV400
Master rokon NV400
Fotó megosztása:

473/781
Nissan, Opel, Renault hármas
Nissan, Opel, Renault hármas
Fotó megosztása:

474/781
Fotó megosztása:

475/781
A Citanban is látott műszerek
A Citanban is látott műszerek
Fotó megosztása:

477/781
Az Opel standon a Fiat Dobló testvére az Opel Combo
Az Opel standon a Fiat Dobló testvére az Opel Combo
Fotó megosztása:

478/781
Fiatos Opel belső
Fiatos Opel belső
Fotó megosztása:

479/781
Fotó megosztása:

481/781
Fotó megosztása:

482/781
Fotó megosztása:

483/781
Fotó megosztása:

485/781
Fotó megosztása:

486/781
Mercedes, Renault, Nissan? Nem, ez most Opel.
Mercedes, Renault, Nissan? Nem, ez most Opel.
Fotó megosztása:

487/781
Fotó megosztása:

489/781
Fotó megosztása:

490/781
Fotó megosztása:

491/781
Fotó megosztása:

493/781
Fotó megosztása:

494/781
Fotó megosztása:

495/781
Volkswagen Cross Caddy
Volkswagen Cross Caddy
Fotó megosztása:

497/781
Fotó megosztása:

498/781
Fotó megosztása:

499/781
Fotó megosztása:

501/781
Fotó megosztása:

502/781
Fotó megosztása:

503/781
Fotó megosztása:
