Soha nem épített még ilyen kényeztető autót a McLaren, és bár a rajongók aligha örülnek ennek, nyilván az utolsó példányig elkel majd az év végétől gyártott típus. A Sport Series család legújabb tagjának legszokatlanabb vonása a tetőlemez eltérő vonalvezetése. Egyrészt üvegtetőt kap a kocsi, másrészt hátra nem csupán szélvédő, de felnyitható szélvédő került, alatta pedig 220 liternyi raktér szorong.
Ez önmagában még kevés volna a boldogsághoz, ezért szinte a teljes autót átdolgozták. A küszöb keskenyebb és alacsonyabb, az ülések nyolc irányban motorosan állíthatók, a kormány motorosan behúzódik, hogy könnyebb legyen a beszállás. Extra audiorendszer, bőséges bőrkárpitozás és különösen hatékony zajszigetelés teszi komfortossá az utazást. A futómű geometriája azonos a Sports Series többi tagjában alkalmazottal, ám a rugók elöl 15, hátul 10 százalékkal puhábbak, a lengéscsillapítás három fokozatban állítható. Az elektromos kormányszervó megmaradt, de a kormánygép áttételét módosították.
Kommentek