A háromszoros bajnok elismerte, hogy nehéz volt feláldozni a 3 pontot, amikor visszaengedte csapattársát maga elé az utolsó körben. Azért tette, mert Bottas korábban elengedte a britet, mivel ő képes volt gyorsabb köridőkre.

„Kemény a világbajnokság szempontjából, de tartom a szavam” – mondta Hamilton. „Mondtam, hogy engedjen el, és ha nem tudok előzni, akkor visszajöhet. Hét másodpercet visszalassítani kemény volt, és idegesített, hogy Verstappen is megelőzhet, de szerencsére nem így történt.”

A Mercedesnél rádióproblémák is felütötték a fejüket futam közben, nehezítve Hamilton és a csapat kommunikációját a verseny első felében. „Nem volt tökéletes, de végül megjavult. Kihoztuk belőle a legjobbat, amit lehetett” – szólt a brit.

Hamilton a verseny első felét Bottas mögött töltötte, de a kerékcserék után ő bizonyult gyorsabbnak kettejük közül. A rádiógondok megnehezítették a versenyzők elrendezését, miközben egyre közeledtek a Ferrarikhoz.
„Azt hittem, talán azon aggódnak [a ferrarisok], hogy a gumik nem bírják végig, ezért mentek lassabban, és gyorsultak fel csak később. De nem így volt” – mondta Hamilton.

„Én nyomtam, megvolt a tempóm, de beszorultam Valtteri mögé, és nem tudtam szólni a csapatnak, hogy engedjenek el és elkaphassam őket. Nem tudom, hány kört töltöttem hátul, de rendesen kaptak a gumijaim.”

Hamilton sikertelenül támadta a Ferrarikat, ezért végül visszaengedte Bottast maga elé. „Amint elengedett, mindent beleadtam, egészen addig, mígnem egy lekörözött mögött a pálya külső ívére nem hajtottam. Ott felszedtem egy kis gumitörmeléket, és a gumijaim már nem voltak az igaziak” – zárta a negyedik helyezett pilóta.

A 11. fordulót jelentő Forma-1-es Magyar Nagydíj után Sebastian Vettel 202 ponttal vezeti a bajnokságot, Hamilton 14 pontos lemaradással a második, Bottas 33 pontos hátránnyal a harmadik.