F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 1
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 2

F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg

F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg

F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 35
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 36
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 37
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 38
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 39
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 40
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 41
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 42
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 43
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 44
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 45
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 46
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 47
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 48
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 49
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 50
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 51
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 52
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 53
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 54
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 55
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 56
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 57
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 58
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 59
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 60
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 61
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 62
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 63
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 64
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 65
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 66
Fotó megosztása:
F1: Elkerülhetetlenül repült Rosberg 67

Bár akadt már néhány látványos baleset, a mostani versenyen is akadt jó néhány incidens, de a pálmát idén egyértelműen a mercedeses Nico Rosberg és a HRT-s Narain Karthikeyan ütközése vitte.
A német a 9. körben próbált elmenni a sokkal lassabb Karthikeyan mellett a 15. kanyarban, de a Mercedes a bal első kereke ráfutott az indiai jobb hátsójára és úgy repült el, mint Webber Valenciában 2010-ben, amikor Heikki Kovalainennel talákozott. Karthikeyan utólag azt mondta, semmit sem tehetett.
“Ma nem volt meg a tempónk, úgyhogy csak arra koncentráltam, hogy egyenletes köridőket teljesítsek és a maximumot hozzam ki az autóból. A 9. körben azonban hidraulikai hiba miatt nem lehetett fordítani a kormányt, szóval elvettem a gázt. Sajnos Rosberg pont mögöttem jött és már nem tudott kikerülni. Borzasztóan szerencsétlen eset volt, de igyekszem elfelejteni és inkább már az Amerikai Nagydíjra gondolok” – magyarázta.
 
Rosberg esetleg megtörhette volna a Mercedes mostanra négyfutamosra bővült nullázási sorozatát, de ő is tehetetlen volt a balesetben:
“Narain kormányműve elromlott, nem tudott fordulni, azonnal fékezett, de én persze nem számítottam arra, hogy ott fog lassítani, ahol lazán padlógázzal megyünk. Nem számítottam rá, így nem is reagálhattam időben.”
Rosberg kiesése után Michael Schumacher ugyan célba ért, de a hétszeres bajnok csak a 11. helyen ért célba, azaz a Mercedes megint nem szerzett pontot, az üldöző Sauber még Sergio Perez hibája ellenére is 12 pontra közelítette meg a gyári alakulatot két futammal a vége előtt.
“Sajnos megint csak azt mondhatjuk, hogy pechünk volt ma. Defekt miatt a verseny vége felé volt egy plusz kiállásom, emiatt buktam el a pontszerzést. Persze ez is a pakliban van, nem lehet mit tenni, de igazán kár érte, mert a tempó jó volt, pontokat hozhattunk volna. A futam vége felé reménykedtem, hogy beérhetem a top10-et, jól is haladtam, de nem jött össze” – mondta az év végén távozó legenda.