Bőven volt gondja a Virginnek a februári spanyolországi teszteken, az autó sok mindennek tűnt, csak éppen megbízható konstrukciónak nem. Az eredmények hatalmas lemaradást mutattak az élmezőnyhöz képest, Nick Wirth technikai igazgató ennek ellenére állítja, hogy az elmúlt néhány hétben a hibák nagy részét sikerült kijavítani.

Az első szárnnyal és a hidraulikával volt a legtöbb gond Jerezben, Wirth arra számít, Bahreinben rendben lesz a csapat. “Nagyon gyorsan elröppent az elmúlt kilenc hónap, szinte hihetetlen, hogy máris itt a bemutatkozásunk ideje” – mondta Wirth. “Dacára a tesztidőszakban mutatott botladozásunknak, jól felkészültünk a rajtra, minden esélyünk megvan rá, hogy jó eredményt érjünk el.”

“Úgy hisszük, hogy megtaláltuk és kijavítottuk azokat a hidraulikai hibákat, amelyek jelentősen befolyásolták a téli teszteket. Ki se tudtuk próbálni, hogy mire vagyunk képesek kevés üzemanyaggal és szuperlágy gumikkal, úgyhogy valójában csak a szezonnyitón mutatjuk meg a tényleges erőnket. A pénteki szabadedzések lesznek az első igazi fokmérői annak, hogy mennyire vagyunk versenyképesek.”

“Csak annyit szeretnénk, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki első versenyünkből és lehetőleg eljussunk a kockás zászlóig.”