A Forma-1-es csapatok lélegzetvisszafojtva várják, hogy Fernando Alonso átszerződik-e a Ferrarihoz. Ha a spanyol tényleg Maranellóba megy, a pilótapiac mozgásba lendül. Kérdéses, hogy mi lesz Kimi Räikkönennel, marad-e az F1-ben vagy sem, a hamarosan csak volt BMW-sek hova szerződnek, és így tovább.

Egyelőre a Toyota is kivár – bár Timo Glocknak opciója van a csapattal 2010-re is, egyelőre nem éltek a hosszabbítási lehetőséggel, ami zavarja a németet, attól is fél, hogy a japán gyártó a BMW-hez hasonlóan kiszállhat.  

“Egy kicsit aggaszt a dolog, elég csak a BMW-re gondolni, minden gyártó nehéz helyzetben van. Mindenki nyitva tartja a lehetőségeket, sosem lehet tudni, mi történik” – mondta a Toyotánál tavaly óta versenyző Glock.

“Nem könnyű helyzet ez számomra, fel kell mérni a lehetőségeket, ha rosszul alakulnak a dolgok – de remélem, hogy minden jó lesz, és maradhatok a Toyotánál!”

A csapat és Jarno Trulli is elismerte már a hétvégén, hogy az olasz veterán valószínűleg távozik a Toyotától az év végén annak ellenére, hogy úgy tudni, Trulli akár 50 százalékos fizetéscsökkentést is elfogadna. Glock viszonylag keveset keres, így feltehetőleg az ő esetében végképp nem a pénzen múlik majd a döntés.