Button Massától félhet holnap 1
Button Massától félhet holnap 2

Button Massától félhet holnap

Button Massától félhet holnap

Button Massától félhet holnap 48
Button Massától félhet holnap 49
Button Massától félhet holnap 50
Button Massától félhet holnap 51
Button Massától félhet holnap 52
Button Massától félhet holnap 53
Button Massától félhet holnap 54
Button Massától félhet holnap 55
Button Massától félhet holnap 56
Button Massától félhet holnap 57
Button Massától félhet holnap 58
Button Massától félhet holnap 59
Button Massától félhet holnap 60
Button Massától félhet holnap 61
Button Massától félhet holnap 62
Gyenge a McLaren
Button Massától félhet holnap 64
Button Massától félhet holnap 65
Button Massától félhet holnap 66
Massa a második sorban, Räikkönent elgáncsolták
Button Massától félhet holnap 68
Button Massától félhet holnap 69
Button Massától félhet holnap 70
Button Massától félhet holnap 71
Button Massától félhet holnap 72
Button Massától félhet holnap 73
Button Massától félhet holnap 74
Button Massától félhet holnap 75
Button Massától félhet holnap 76
Button Massától félhet holnap 77
Button Massától félhet holnap 78
Button Massától félhet holnap 79
Button Massától félhet holnap 80
Button Massától félhet holnap 81
Button Massától félhet holnap 82
Na hogy golyózzuk ki a kisgyereket?
Vettel közel volt a pole-hoz
Button Massától félhet holnap 85
Button Massától félhet holnap 86
Button Massától félhet holnap 87
A szokásos arcok
Button Massától félhet holnap 89
Button Massától félhet holnap 90
Button idén harmadszor az élen
Ki mikor szorul rá?
Fotó megosztása:

Ki mikor szorul rá?

Ki mikor szorul rá?

Az FIA kvalifikácó utáni mérése és a csapatok által közölt adatok alapján elkészült az autók által cipelt üzemanyag mennyiségét mutató lista. A körönként 2,27 kg-nyi benzint követelő pályán a felvezetőkört levonva a várható kiállások is kiderülnek.

A számokból látszik, hogy a Ferrari valóban nagyot javult, Felipe Massa az első háromnál nehezebb autóval teljesített jó időt. A kis brazil igazi favoritnak látszik, hiszen ha a rajtnál sikerül előreugrania – amire a KERS-szel esélye is van -, és megakadályoznia, hogy Button, Vettel és Barrichello elhúzzon, nyert ügye van. A riválisok stratégiáját romba döntheti, a tetejébe pedig még jó néhány pluszkörön további előnyt is gyűjthet a későbbi kiállással.

Az is látszik, hogy a Renault és Fernando Alonso tényleg mindent megpróbált, hogy a spanyol közönség kedvére tegyen, de az R29 alig megtankolva is csak a nyolcadik helyre volt jó.

A Williams Nakajimát szokás szerint alaposan megtöltve küldi holnap harcba, ahogy Nelsinho Piquet-re is ugyanez a sors vár, pedig mindketten részben emiatt szoktak küszködni.

Rajtuk kívül még meglepően sokan építenek egykiállásos stratégiára, Heidfeld, Hamilton, Buemi, Räikkönen és Sutil is teljesítheti két etapban a 66 körös versenyt, persze az is lehet, hogy némelyikük csak eltolt kétkiállásos futamra készül.

Rajthely Pilóta Üzemanyag (kg) Első etap (kör)
 1.  Jenson Button  41  18
 2.  Sebastian Vettel  46,5  20
 3.  Rubens Barrichello  44,5  19
 4.  Felipe Massa  50  23
 5.  Mark Webber  46,5  20
 6.  Timo Glock  41,5  18
 7.  Jarno Trulli  50,5  22
 8.  Fernando Alonso  40  17
 9.  Nico Rosberg  63  27
 10.  Robert Kubica  55  24
 11.  Kazuki Nakajima  71,6  31
 12.  Nelson Piquet  72,4  31
 13.  Nick Heidfeld  71,3  31
 14.  Lewis Hamilton  78  34
 15.  Sebastien Buemi  73  32
 16.  Kimi Räikkönen  68  29
 17.  Sebastien Bourdais  64  28
 18.  Heikki Kovalainen  52  22
 19.  Adrian Sutil  70  30
 20.  Giancarlo Fisichella  51  22