Pletykák szerint az eddig legkomolyabbnak tűnő lehetséges vásárló, a prodrive-os David Richards sem akarja már megvenni a Honda által magárra hagyott F1-es csapatot. Richards, aki a 2000-es évek első felében irányította is az akkor még B.A.R. néven futó csapatot nem találja üzletileg megfelelőnek az időpontot.

Az angol motorsportszakember az Autosport éves rendezvényén kategorikus kijelentést nem tett, de szavai így is elég egyértelműek voltak:

“Végig azt mondtam, hogy csakis akkor térnék vissza a Forma-1-be, ha versenyképes lehetőséget látnék. Emellett még pénzügyileg is tarthatónak kellene lennie. Persze az ember számít rá, hogy áldoznia is kell erre, de úgy érzem, hogy pillanatnyilag még túl képlékenyek a körülmények. A költségcsökkentő intézkedések hatása még nem érvényesül minden téren, és szerintem csak 2010-től lesznek érezhetőek a hatások. Egyelőre tehát nem vagyok biztos benne, hogy most lenne a megfelelő idő a belépésre.”  

Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek

Senkinek sem kell a Honda?

Senkinek sem kell a Honda?

Lehet, hogy a pilóták is eltűnnek
Vége a hondás álmoknak
Fry: Mi lesz most?
Fény az alagút végén?
Kár lenne a brackley-i gárdáért
Ecclestone már rég mondja!
Kivár vagy elmenekül?
Richards visszatérhet
Jó üzlet lehet
Csak az F1-et ejtik
Drága lenne mindenkit elküldeni
Neki nem hiányzik a japán gyártó
Peugeot vagy Citroën lehet belőle
Mi lesz vele jövőre?
Nem tér vissza a francia gyártó
A Subaru kiszállásával már ráér Richards
Senkinek sem kell a Honda? 68
Koholmány volt a hír
Mit csinál 2009-ben?
Vad pletyka
Schumi és Brawn újra együtt?
A lehetőség nyitva áll, de az idő szorít
Fry tucatnyi kérőt emleget - ő lehet az egyik
Richards szerint nincs itt az ideje
Hiába a barátság, motor nem lesz belőle
A Ferrari után most a Mercedes került a képbe
Meddig húzhatják?
Autóipari mentőövbe kapaszkodnának
Csak a dolgozók sorsáról tárgyaltak
Búcsúzhat a Forma-1-től?
Minden a helyére került?
Reménykedhetnek
Fifty-fifty
Branson az F1-ben is kalandot lát?
Túlélés vagy összeomlás jön?
Branson vállalkozó kedvű
Ecclestone is tárgyal
Nem kellett a pénze
Sínen van a csapat?
Brackely F1?
Brawn Racing lehet a csapatból
Még szükség van rá
Barrichello Barcelonában vezethet hamarosan
Két szék közt az asztal alá...
Újra nyeregben
Köszönik, jól vannak
Kevés siker jutott nekik
Hivatalosan is vége
Nem mindig találták a közös hangot
Fotó megosztása:
Richards szerint nincs itt az ideje

Richards szerint nincs itt az ideje

Richards szerint nincs itt az ideje


Richards azt is hozzátette, hogy utolsó B.A.R.-os évének sikere nem fogja befolyásolni a döntését.

“Másodikok lettünk akkor a Ferrari mögött, és sokan gondolhatják azt, hogy motiválhat, hogy megtegyük az utolsó lépést a siker felé, de engem egyáltalán nem ez ösztönöz. Szigorúan üzleti döntés lesz, hidegfejű döntés, nem érzelmi alapon hozom meg.”

A brackley-i csapat vezetője, Nick Fry egyelőre bizakodó, azt mondja, hogy számos jelölt van az alakulat megmentésére.

“Jelenleg nagyon jók a kilátások. Értelemszerűen hatalmas volt az érdeklődés kezdetben, nagyjából harmincan kerestek meg minket. Végül egytucatnyira szűkítettük mostanra a kört, és a Hondával arról tárgyalunk, hogy melyik is lehetne a legjobb lehetőség.”

A Daily Telagraph egyébként arról ír, hogy a lehetséges vásárlók között maga Fry is ott van, és hogy a Honda 70 millió euróval hajlandó még támogatni a csapatot, hogy az átmenet az új szponzorok és befektetők megtalálásáig simán menjen. A lap azonban azt is hozzáteszi, hogy egy másik komoly vásárló, a görög hajómilliárdos, Akhilleasz Kallakisz elégedetlen volt az érdeklődésére a csapattól vérkezett reakciókkal, így elállt a vásárlási szándéktól.