V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!

Jövőre jön a Forma-2!

Jövőre jön a Forma-2!

V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
F1-esek gokartban
Na ebből mi lesz?
Minden marad a régiben - tíz évig!
A Ferrari nem akar spórolni
Jövőre jön a Forma-2! 68
Egy futam alatt annyit pöfögnek, mint a teljes Dakar-mezőny
Mit akarhat Mosley?
A Forma-1 lehetne a zászlóvivő
Jövőre vége a pénzszórásnak
Nem tartozhat közéjük akárki
Bezzeg az én időmben...!
Olyan mint a Playstation
Prostnak nem tetszik a mai F1
Räikkönenéket ide száműznék
Télen éheztetnék a szurkolókat
Emelnek vagy nem emelnek?
Jövő októberben újabb futam
Dennis hiába támogatta Briatorét
Mindenki ugyanannyit költhet
Állami segítség nélkül vége
Keleti pályák igen, nyugatiak minek?
Az üzemanyagban is zöldül az F1?
Jövőre jön a Forma-2! 86
Egy verseny többet hoz bármi másnál
Toldozzák-foldozzák a rossz szabályokat
Jó ajánlatot tettek
Silverstone-ban nem vezetnek?
Donington is repülőtér volt valaha
Mosley egyik kézzel elvenne, a más zsebéből meg adna
Egy híján húsz futam lesz
Abu Dzabi
Abu Dzabi
Riválist kap a GP2?
Komolytalan kihívás?
A Formula BMW is többe kerül
Ezután is dolgoznak az ügyön
Megosztoznak
Jöhetnek a jelentkezők
Még ráérnek a módosításra
Már megint a biztonsági autó...
Több hatalmat a csapatoknak!
Briatore mindenen változtatna
Összefogtak
A többség kivárna
A Magyar Nagydíjon már tárgyaltak róla
Mindenre megoldás lenne?
Amerikát is visszasírja
Alaptalan álmok
Jövőre jön a Forma-2! 112
Pihenni is kell valamikor
1,5 literes turbóra cserélnék a 2,4-es V8-ast
Jövőre jön a Forma-2! 115
Szabadedzések helyett időfutam?
Mosley megkongatta a vészharangot
Az állam is beszállna
Délután nem kellene ezt a vackot bámulnunk
A gyártók fele fejleszthet
Egyenlősdi diszkriminációval
Túl nagyra nőttek?
Fotó megosztása:

Riválist kap a GP2?

Riválist kap a GP2?

Az FIA mai párizsi ülésén a jövő évi versenynaptár mellett más kérdésekről is döntött. A szervezet bejelentése szerint pályázatot hirdetnek egy új, a Forma-1 támogatására létrehozandó versenysorozatra is.

“Ez a bajnokság a Forma-2 nevet viselné, és 2009-ben indulna. Viszonylag olcsó terepe lehetne a Forma-1-be tartó tehetségek kinevelésének. A remények szerint évente autónként nem kerülne többe 200 ezer eurónál” – állt az FIA közleményében.

Ami igazán érdekes ebben, az az, hogy a Forma-1-nek most is létezik egy közvetlen támogatószériája, a GP2. A Forma-2 fent megfogalmazott célja és formája ugyanaz lenne, mint a mostani sorozaté, csak egy kicsit olcsóbban. Hogy mi ennek az értelme?

Ha tekintetbe vesszük, hogy a GP2 Bernie Ecclestone tulajdona és teremtménye, máris világosabb a dolog. Az FIA – Max Mosley – ezen a téren is igyekszik függetleníteni magát Bernie-től. Hogy a nagy hatalmú kisember hogyan értékeli ezt a kihívást, egyelőre a jövő zenéje.

Ami biztos, hogy nem csak ezt, hanem egy másik hírt is le kell majd nyelnie ma, ugyanis az FIA – pontosabban a Motorsport Világtanács – arról is döntött, hogy átvilágítják a Forma-1 irányítására vonatkozó szabályozást, és az eredmények alapján változtatásokat is eszközölnek majd. Az F1 körüli hatalmi harc folytatódik.

“Az FIA széleskörű tárgyalásokba kezd a Forma-1-es csapatokkal, hogy megvizsgálja a hatékonyság növelésének lehetőségét, és a bajnokságban bevezetendő új technikai szabályokat. A Forma-1 irányítása is revízió alá kerül” – közölte a szervezet.  

A hét elején felröppent a hír, hogy az FIA a csapatok éves nevezési díját akár 150 százalékkal is megemeli 2009-re, de a mai tárgyalások után kiderült, hogy az összeg jövőre is az idei szinten marad.