V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!

F1: Sztrájkra készülnek a pilóták

F1: Sztrájkra készülnek a pilóták

V12, V10, V8, a végén már csak  V4 lesz!
F1-esek gokartban
Na ebből mi lesz?
Minden marad a régiben - tíz évig!
A Ferrari nem akar spórolni
F1: Sztrájkra készülnek a pilóták 68
Egy futam alatt annyit pöfögnek, mint a teljes Dakar-mezőny
Mit akarhat Mosley?
A Forma-1 lehetne a zászlóvivő
Jövőre vége a pénzszórásnak
Nem tartozhat közéjük akárki
Bezzeg az én időmben...!
Olyan mint a Playstation
Prostnak nem tetszik a mai F1
Räikkönenéket ide száműznék
Télen éheztetnék a szurkolókat
Emelnek vagy nem emelnek?
Jövő októberben újabb futam
Dennis hiába támogatta Briatorét
Mindenki ugyanannyit költhet
Állami segítség nélkül vége
Keleti pályák igen, nyugatiak minek?
Az üzemanyagban is zöldül az F1?
F1: Sztrájkra készülnek a pilóták 86
Egy verseny többet hoz bármi másnál
Toldozzák-foldozzák a rossz szabályokat
Jó ajánlatot tettek
Silverstone-ban nem vezetnek?
Donington is repülőtér volt valaha
Mosley egyik kézzel elvenne, a más zsebéből meg adna
Egy híján húsz futam lesz
Abu Dzabi
Abu Dzabi
Riválist kap a GP2?
Komolytalan kihívás?
A Formula BMW is többe kerül
Ezután is dolgoznak az ügyön
Megosztoznak
Jöhetnek a jelentkezők
Még ráérnek a módosításra
Már megint a biztonsági autó...
Több hatalmat a csapatoknak!
Briatore mindenen változtatna
Összefogtak
A többség kivárna
A Magyar Nagydíjon már tárgyaltak róla
Mindenre megoldás lenne?
Amerikát is visszasírja
Alaptalan álmok
F1: Sztrájkra készülnek a pilóták 112
Pihenni is kell valamikor
1,5 literes turbóra cserélnék a 2,4-es V8-ast
F1: Sztrájkra készülnek a pilóták 115
Szabadedzések helyett időfutam?
Mosley megkongatta a vészharangot
Az állam is beszállna
Délután nem kellene ezt a vackot bámulnunk
A gyártók fele fejleszthet
Egyenlősdi diszkriminációval
Túl nagyra nőttek?
Fotó megosztása:

Silverstone-ban nem vezetnek?

Silverstone-ban nem vezetnek?

Az FIA januárban jelentősen megemelte a Forma-1-es versenyzéshez elengedhetetlen “jogosítvány”, az ún. szuperlicenc árát. Míg tavalyig az engedély kiváltása 1690 euróba (kb. 410 ezer Ft), plusz az előző évben szerzett pontok után 447 euróba (107 ezer Ft) került, addig 2008-ban az alapösszeg 10 ezer euróra (2,4 millió Ft) emelkedett, a szerzett pontok után pedig 2000-2000 eurót (480 ezer Ft) kell kifizetni.

A világbajnoknak, Kimi Räikkönennek idén már 230 ezer euróba (több mint 55 millió Ft) került az indulás.

A német Auto Motor und Sport szerint a versenyzők érdekvédelmi szervezete, a GPDA azonnali tárgyalásokat kezdeményez az FIA-val kérdésben, még a két hét múlva következő Brit Nagydíj előtt. Ha Mosley-ékkal nem sikerül megegyezni a díjak csökkentéséről, a pilóták a sztrájkra is el vannak szánva – írja a lap. Silvertsone-ban óriási botrány is lehet.

Az egyik névtelenül nyilatkozó versenyző külön kiemelte, hogy az idei emelés különösen kellemetlenül érinti az olyan versenyzőket, mint például a bajnokságot pillanatnyilag vezető Robert Kubica.

“Még nem keres olyan borzalmasan sokat, a licence a fizetésének majdnem egytizedét elviszi” – mondta az anonim kolléga. 

A Forma-1-es versenyzők először és eddig utoljára 1982-ben sztrájkoltak, akkor azért, mert egy szabályváltoztatással az eredeti szerződésükkel rendelkező csapathoz akarták őket kötni, kizárva az átszerződést. Az 1982-es Dél-Afrikai Nagydíjon Niki Lauda vezetésével a pilóták közösen elbarikádozták magukat a szálloda egyik termében. A szabálymódosítást végül elejtették és a versenyre sor került vasárnap.