A márciusban leleplezett koncepcióautó legalább annyira merészen távolodik el az aktuális sorozatgyártású Civictől, mint amennyire radikális volt a váltás a nyolcadik generáció bevezetésekor. A termékgazdák LED-es fényszórókat ígérnek a jövő ilyenkor piacra lépő modellre. A gömbölyded, magas far helyébe nyújtottabb, hagyományosabb lezárás lép, ami a Honda ígérete szerint orvosolja majd a Civic egyik legnagyobb gyengéjét, a hátsó kilátást. A szélvédőt osztó légterelő ugyan megmaradt, ám lejjebb került és keskenyebb lett. Ráadásul az üvegfelület immár osztatlan, így kevésbé takar ki.




Ami a méreteket illeti, az autó szélesebb (+3 cm), alacsonyabb (-2 cm) és hosszabb (+13 cm) lesz elődjénél, a kiváló helykínálatról hosszú tengelytáv gondoskodik. A várható motorkínálatról már a prototípus kapcsán beszéltünk: a másfél literes benzines turbó mellett várhatóan megjelenik a Honda új egyliteres turbómotorja, valamint az alapvetően átdolgozott, 1,6 literes dízelmotor.
Úton az új generációs Honda Civic
A Genfben bemutatott Civic tanulmánnyal gyakorlatilag azonos lesz a szériamodell, derült ki egy prototípusról készített fotósorozatból.
5 fotó