Az eladások zömét az Astra Classic és az Astra G adja, amely típusok vezetik az alsó középkategória népszerűségi rangsorát. A cégautóként népszerű középkategóriás Vectra térvesztése jelentős. Ez várhatóan nem változik 2002-ben, az új Vectra értékesítése a jövő évben indul.

1200 darab körüli forgalommal szépen teljesített a Zafira. Novemberben az Opel az összeladásokat tekintve megelőzte a Suzukit! Éves szinten a márka megőrizte második helyét a Magyar Suzuki mögött és a Renault Hungária előtt. Ebben része van a 4000 darabos forgalmat elért Corsának. Ebből a típusból két autót is teszteltünk.

A magyarországi székhelyű Opel Southeast Europe nyolc délkelet-európai országban (Szlovénia, Horvátország, Jugoszlávia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Bulgária, Románia, Albánia) 8,24 százalékra növelte piaci részesedését 2001-ben az ezt megelőző évi 8 százalékról. A teljes régióban, Magyarországot is beleértve, 36 500 gépkocsit értékesített az importőr.