A nyitható kemény tetős CC eddig kizárólag a 406 limuzinból ismert 135 lóerős benzinessel volt megvásárolható hazánkban. A 206 CC motorválasztéka a 109 lóerős 1,6 literes benzinessel egészül ki, amellyel 193 km/óra a végsebesség, 11,2 másodperces százra gyorsulás mellett. Listaára 4 150 000 forint, ami 550 000 forinttal alacsonyabb a kétliteresnél. Az alapfelszereltség kurtább az automata klímával, az oldallégzsákkal, az esőérzékelő ablaktörlővel. Széria maradt a könnyűfém keréktárcsa, mérete 16 helyett 15 col. Az oldallégzsák felára 50 000 forint, ugyanennyiért rendelhető meg csomagban a hővédő üveg automata klímaberendezéssel.

A tesztelt Renault Clio dCi mellett jelenleg egyedül a Peugeot kínál a legkorszerűbbnek számító közös nyomócsöves kis hengerűrtartalmú dízelmotort. A 206 Présence HDi alapára 2 880 000 forint. A Forddal közösen kifejlesztett motor teljesítménye 68 lóerő 4000-es fordulaton. 1750-nél jelentkezik a 150 Nm-es maximális nyomaték. 168 kilométer/óra a végsebesség, a százra gyorsulás ideje 14,7 másodperc.

Később a 75 lóerős Toyota Yaris D-4D-ben várható 1,4 literes közös nyomócsöves dízel megjelenése a magyar piacon.