Csak a húszéves autók, csak azok voltak az igaziak! A kilencvenes években még volt bennük anyag! Hány ehhez hasonló hozzászólást olvasni egy-egy új sportos típus bemutatója alatt? Mert már nincs V10 vagy V12, mert csúnya lett, pedig közelről még senki sem látta.

A fanyalgók orra alá dörrentenek az ilyen autók, amelyek megmutatják, hogy elég egy kis hozzáértés, és a mai gyári technológiák sosem látott teljesítményt tudnak leadni, ráadásul utcán használható, stabil keretek között. Húsz éve még a legnagyobb gyártók is csak álmodtak az ezer lóerős határ átlépéséről, csak a gyorsulásra épített, legdurvább gépek érték el ezt. Ma pedig egy üzleti szedán izmos kivitele, a Mercedes-AMG E63S 4Matic+ is felhozható erre a szintre. Igaz, ehhez új motorvezérlés, új turbók, metanolbefecskendezés kellett, de a gép működik! Akrapovic kipufogóval pedig a hanghantásra sem lehet panasz, míg a 0-100-as sprint 2,6 másodperc.