



A 17 európai olajtársaságot tömörítő Európai Ásványolaj Szövetség (EUROPIA), további 28 üzemanyag forgalmazó és Andris Piebalgs, az EU energiaügyi biztosa 29 európai ország 45.000 töltőállomására kiterjedő, a fogyasztókat megcélzó közös üzemanyag-megtakarítási kampányt indított.
A kampánnyal arra szeretnék bíztatni az autósokat, hogy vezetési szokásaik megváltoztatásával kíméljék pénztárcájukat és környezetüket, s takarékoskodjanak az üzemanyaggal. Tóth József, a Magyar Ásványolaj Szövetség (MÁSZ) elnöke, sajtótájékoztatón, kedden Budapesten elmondta: a magyar kampányban részt vesz a hat MÁSZ tagvállalat, az Agip, a Mabanaft, a MOL, az OMV, a Shell, és a Tesco összesen ezer kútja, ami a magyarországi töltőállomás kétharmada, ám ezek értékesítik a teljes forgalmazás 90 százalékát.
Forrás: Független Hírügynökség
