



Utasterében a fényes fehér felületek, matt alumínium részletek élesen elhatárolódnak a “Desert Night” fantázianevű fekete belsővel. A bent ülők kényelméről kagylóülések gondoskodnak, amelyek több meglepetést is rejtegetnek.
A székekbe integrált tárolóhelyekből gombnyomásra megkaparintható töltelékből könnyedén teljes értékű hátizsákokat lehet kialakítani, így ha minden kötél szakad, az autó utasai, akár gyalog is továbbcipelhetik a Hellionban szállított javaikat.
Igazi csemegének számít az eddig főként hátizsákokban alkalmazott megoldás, amely minden üléshez egy csövön keresztül juttatja a hűsítő folyadékot. Így az utazás közbeni iváshoz egyetlen kézre sincs szükség, mindkettővel lehet markolászni a kapaszkodókat.
A műszerfalba épített információs kijelzőn az autó összes rendszerének adatai megtekinthetőek. Egyszerűbb funkciókat a kontrol panelen lehet beállítani, a bonyolultabbakhoz, mint például a navigációhoz a beépített egeret is lehet használni.
A tanulmányautó orrában 3,0 literes V6-os CRDi motor dolgozik, aminek 236 lóerőnyi teljesítményét hatfokozatú sebességváltó közvetíti mind a négy hajtott kerék felé. A merész forma mellé jövőt idéző technológiát is csomagoltak a koreaiak, a járműben az elektronikusan kapcsolható váltó mellett vezeték nélküli internet, adaptív sebességtartó automatika és navigáció is megtalálható.
