A McLaren a tavalyi szezonzáró utáni Abu-Dzabiban tesztelt először idén visszatérő motorpartnerével, a Hondával, de a módosított tavalyi modell mindössze pár kört ment. Sajnos a 2015-ös járgány, az MP4-30-as sem szerepelt sokkal jobban a múlt heti jerezi teszten a napi csúcs fél versenytáv, 35 kör volt.
A McLaren-Honda együttműködés egyelőre alulmúlja az elvárásokat.
F1: A McLaren a célba érésre hajt 1
F1: A McLaren a célba érésre hajt 2

F1: A McLaren a célba érésre hajt

F1: A McLaren a célba érésre hajt

F1: A McLaren a célba érésre hajt 101
F1: A McLaren a célba érésre hajt 102
F1: A McLaren a célba érésre hajt 103
F1: A McLaren a célba érésre hajt 104
F1: A McLaren a célba érésre hajt 105
F1: A McLaren a célba érésre hajt 106
F1: A McLaren a célba érésre hajt 107
F1: A McLaren a célba érésre hajt 108
F1: A McLaren a célba érésre hajt 109
F1: A McLaren a célba érésre hajt 110
F1: A McLaren a célba érésre hajt 111
F1: A McLaren a célba érésre hajt 112
F1: A McLaren a célba érésre hajt 113
F1: A McLaren a célba érésre hajt 114
F1: A McLaren a célba érésre hajt 115
F1: A McLaren a célba érésre hajt 116
F1: A McLaren a célba érésre hajt 117
F1: A McLaren a célba érésre hajt 118
F1: A McLaren a célba érésre hajt 119
F1: A McLaren a célba érésre hajt 120
F1: A McLaren a célba érésre hajt 121
F1: A McLaren a célba érésre hajt 122
F1: A McLaren a célba érésre hajt 123
F1: A McLaren a célba érésre hajt 124
F1: A McLaren a célba érésre hajt 125
F1: A McLaren a célba érésre hajt 126
F1: A McLaren a célba érésre hajt 127
F1: A McLaren a célba érésre hajt 128
F1: A McLaren a célba érésre hajt 129
F1: A McLaren a célba érésre hajt 130
F1: A McLaren a célba érésre hajt 131
F1: A McLaren a célba érésre hajt 132
F1: A McLaren a célba érésre hajt 133
F1: A McLaren a célba érésre hajt 134
F1: A McLaren a célba érésre hajt 135
F1: A McLaren a célba érésre hajt 136
F1: A McLaren a célba érésre hajt 137
F1: A McLaren a célba érésre hajt 138
F1: A McLaren a célba érésre hajt 139
F1: A McLaren a célba érésre hajt 140
F1: A McLaren a célba érésre hajt 141
F1: A McLaren a célba érésre hajt 142
F1: A McLaren a célba érésre hajt 143
F1: A McLaren a célba érésre hajt 144
F1: A McLaren a célba érésre hajt 145
F1: A McLaren a célba érésre hajt 146
F1: A McLaren a célba érésre hajt 147
F1: A McLaren a célba érésre hajt 148
F1: A McLaren a célba érésre hajt 149
F1: A McLaren a célba érésre hajt 150
F1: A McLaren a célba érésre hajt 151
F1: A McLaren a célba érésre hajt 152
F1: A McLaren a célba érésre hajt 153
F1: A McLaren a célba érésre hajt 154
F1: A McLaren a célba érésre hajt 155
F1: A McLaren a célba érésre hajt 156
F1: A McLaren a célba érésre hajt 157
F1: A McLaren a célba érésre hajt 158
F1: A McLaren a célba érésre hajt 159
F1: A McLaren a célba érésre hajt 160
F1: A McLaren a célba érésre hajt 161
F1: A McLaren a célba érésre hajt 162
F1: A McLaren a célba érésre hajt 163
F1: A McLaren a célba érésre hajt 164
F1: A McLaren a célba érésre hajt 165
F1: A McLaren a célba érésre hajt 166
F1: A McLaren a célba érésre hajt 167
F1: A McLaren a célba érésre hajt 168
F1: A McLaren a célba érésre hajt 169
F1: A McLaren a célba érésre hajt 170
F1: A McLaren a célba érésre hajt 171
F1: A McLaren a célba érésre hajt 172
F1: A McLaren a célba érésre hajt 173
F1: A McLaren a célba érésre hajt 174
F1: A McLaren a célba érésre hajt 175
F1: A McLaren a célba érésre hajt 176
F1: A McLaren a célba érésre hajt 177
F1: A McLaren a célba érésre hajt 178
F1: A McLaren a célba érésre hajt 179
F1: A McLaren a célba érésre hajt 180
F1: A McLaren a célba érésre hajt 181
F1: A McLaren a célba érésre hajt 182
F1: A McLaren a célba érésre hajt 183
F1: A McLaren a célba érésre hajt 184
F1: A McLaren a célba érésre hajt 185
F1: A McLaren a célba érésre hajt 186
F1: A McLaren a célba érésre hajt 187
F1: A McLaren a célba érésre hajt 188
F1: A McLaren a célba érésre hajt 189
F1: A McLaren a célba érésre hajt 190
F1: A McLaren a célba érésre hajt 191
F1: A McLaren a célba érésre hajt 192
F1: A McLaren a célba érésre hajt 193
F1: A McLaren a célba érésre hajt 194
F1: A McLaren a célba érésre hajt 195
F1: A McLaren a célba érésre hajt 196
F1: A McLaren a célba érésre hajt 197
F1: A McLaren a célba érésre hajt 198
Fotó megosztása:
F1: A McLaren a célba érésre hajt 199


“Azt hittem, hogy a Renault és a Ferrari szintjén lesz (a Honda-erőforrás” – mondta a McLaren leghosszabb ideig szolgáló versenyzője (1996-2004, 150 futam), a 13-szoros futamgyőztes David Coulthard.
“Miután két évvel ezelőtt bejelentették a Forma-1-es visszatérést, a Hondának egy teljes plusz éve volt arra, hogy fejlessze a motort. Igazán megleptek az abu-dzabi problémák, az meg főleg, hogy még most is ezekkel küszködnek” ? magyarázta a skót veterán a német Spoxnak.
A McLaren főtervezője, Matt Morris az Auto Motor und Sportnak elismerte, hogy az autó megbízhatatlansága miatt lassítanak a fejlesztési ütemen, Melbourne-ben pedig a győzelem helyett a célba érésnek is örülhetnek majd.
“Elkeserítő volt a megtett körök száma (Jerezben), de azért sikerült teljesíteni a program egy részét, amiből kiderült, hogy jó az autó” – mondta, kiemelve, hogy mind a szélcsatornás adatokat, mind a hűtési elvárásokat hozta a pályás teszt.
“De az aerodinamikai fejlesztésen lassítottunk, nincs értelme frissítéseket hozni, amikor még az alapcsomag is alig futott. Eredetileg úgy képzeltük, hogy a 2014 végi formát vihetjük tovább idén, de ehhez az kellett volna, hogy a tesztelés komolyabb problémák nélkül menjen. Mostanra reálisabb, ha célba érésre gondolunk Melbourne-ben.”