A Suzuki a temérdek ismert modell mellett – még az ezeréves Jimny is kint van – egy újdonságot hozott csak Genfbe. Egy négykerekű bevásárlókocsit, az indiai gyárból. A Celerio biztos nagyon olcsó lesz, de már eleve öregnek született.
A kisautót valószínűleg elődjéhez, az Altóhoz hasonló érdektelenség fogadja majd Európában. Hiába kapta meg a Splash műszerfalát, közben lépett egyet előre a világ, és érintőképernyő, automata klíma (de legalábbis ezek opciója) nélkül egy kisautó Európában már nem lehet korszerű.
Nehéz mosolygás nélkül megállni, amikor ilyet olvas az ember a gyári sajtóanyagban: “Dynamic Body”, “Roomy Cabin”, “Fine Quality”; dinamikus karosszéria, tágas utastér, finom minőség. Na mondjuk a tágas utasteret megvettem.
254 literes csomagterével a nagyon minik között kategóriaelső a kocsi, ami talán a Suzukinak kínosabb lehet, hogy ez az érték majd’ negyedével nagyobb a Swifténél is, ami elvileg sokkal komolyabb autó. Elöl tényleg kifejezetten tágas a kocsi, pont annyira, mint az új Aygo, C1, 108. Érdekes viszont, hogy a gyári adatok között se tömeg-, se menetteljesítmény-adatokat nem közöl a gyártó. Vajon miért?| Műszaki adatok | |
|---|---|
| Motoradatok | |
| Lökettérfogat (ccm) | 998 |
| Furat x löket (mm) | 73 X 79,5 |
| Hengerek / szelepek száma | 3/12 |
| Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) | 50(68)/6000 |
| Max. nyomaték (Nm/ford.) | 90/3500 |
| Menetteljesítmények | |
| Gyorsulás (s, 0-100 km/h) | nincs adat |
| Végsebesség (km/h) | nincs adat |
| CO2-emisszió | |
| l/100 km, stop-start rendszerrel | 85 |
| l/100 km, stop-start nélkül, kézi váltóval | 99 |
| stop-start nélkül, automatával | 99 |
| Méretek | |
| Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 3600/1600/1530 |
| Tengelytáv (mm) | 2425 |
| Csomagtér (liter) | 254 |
| Menetkész tömeg/terhelhetoség (kg) | nincs adat |
| Üzemanyagtank kapacitás (liter) | 35 |
| Gumiméret | 0/0 R0 |
A magyar Ferrarit látta már? Kattintson a fotóra!






