


A soros öthengeres 3,5 literes motort ezúttal is egy kompresszorral erősítették meg. Ennek hatására a 223-ról 325 lóerőre emelkedett a teljesítmény, mialatt a forgatónyomaték 305 helyett 435-re nőtt. Nem maradt hatástalan a teljesítménynövelő kúra, a H3-nak elegendő 8,4 másodperc a 0-100-as sprint teljesítéséhez, végsebessége pedig 210 km/óra lett.
Jelenleg még csak a prototípus van kész az autóból és még tesztelik az autót, de még idén ősszel megvásárolható lesz a csomag. Ebben helyet kap az új sportkipufogó-rendszer is, amely két krómozott véggel készül. A csöveket csak a katalizátor után cserélik ki odáig maradnak a gyáriak.
[bekkep]Párhuzamosan az erősödéssel a futóművet is átalakítják a német szakemberek. A sportfutóműben keményebb lengéscsillapítók és rugók szerepelnek, amelyek az új stabilizátorokkal kiegészülve gyors kanyarodást engednek meg. A karosszéria 10 centivel kerül alacsonyabbra.
Mintegy 930 ezer forintért lehet hozzájutni az ajánlott 20 colos kerekekért a könnyűfém felniken 265/60-as abroncsok vannak. Az első tengelyen ezek mögött 355 milliméteres lyuggatott féktárcsák és hatdugattyús féknyergek biztosítanak kellő lassulást.
