


Az autó a közösen kifejlesztett Renault-Nissan padlólemezt kapja, amelyet a következő generációs Almerához használ majd a japán partner. Tervei szerint a kategória legkeresettebb autóját mutatja be a Renault ősszel a Párizsi Autókiállításon.
A Lagunához hasonló biztonságot ígér az autó. Az aktív biztonsági eszközök közül a blokkolásgátló vagy a fékasszisztens egyre természetesebb tartozék, a guminyomás érzékelő ebben a kategóriában unikum, az alulkormányozottság kivédésére külön felkészített menetstabilizáló elektronika végképp az.
A benzinesek között belépőmotorként marad a 98 lovas egy-négyes. Az 1,6 literes 115 lóerős lesz, a szívóoldalon változó szelepvezérléses kétliteres 136 lóerős. A dízelek között kapható lesz a 80 lóerős 1,5 literes és a 120 lovas 1.9 dCi. Előbbi a Clióból, utóbbi a Lagunából érkezik. A háromajtós első üléseiben megtalálható lesz az öv alá becsúszást meggátoló légzsák.
A 29 hónapos fejlesztési idő rekord a Renault-nál, a költségek elérték a 2,1 milliárd eurót, átszámítva az 513 milliárd forintot.
