Teljesen megújult az elődre emlékeztető forma és új a műszaki tartalom is. Az E-osztály után a CLK-ban is megjelenik a közvetlen befecskendezéses benzinmotor-család egyik tagja, 200 CGI jelzéssel. Ezt a változatot hazánkban nem forgalmazzák. Ezen felül további hat motorral és háromféle sebességváltóval rendelhető az új CLK. A két csúcsmodellbe, a CLK 500-ba és az 55 AMG-be V8-os motort szerelnek. Egyetlen dízelmotor kérhető a CLK-hoz, az E-osztályban kiválóan teljesítő, brutális erejű 2,7 literes közös nyomócsöves dízel. A kultúrált járású dízelmotor kiváló választás lehet az elegánsan sportos karosszériához.

A 0,28-as légellenállási tényezőjű karosszéria legérdekesebb pontja, hogy nincs B oszlopa. Az első és hátsó ablakot leengedve teljesen elrejti a karosszéria, így szinte kabriós érzés várja az utasokat. Az új karosszéria 71 milliméterrel nő túl az elődén, ami a formán nem érzékelhető. Annál inkább érezhető a 2,5 centis tengelytáv növekedésből fakadó gyarapodás a belső térben. Főként a hátsó üléssorban utazók élvezhetik ennek előnyét. A Mercedes szerint belül “egy számmal” nagyobb lett az új CLK.

A méretnövekedés mellett a funkció is jobb lett. A kupé közt nagy, 435 literes csomagtér az üléstámlák előre döntésével tovább bővíthető. Már a CLK-hoz is rendelhető a távolságot is szabályozó DISTRONIC sebességtartó automatika, illetve a hangvezérléssel is működtethető audio rendszer.

Az új CLK a sportos Avantgarde és az elegáns Elegance kivitelben választható. Az árlista 12 280 000 forinttól indul, ennyibe kerül a 163 lóerős CLK 200 Kompressor. A dízel CLK-ért 13 520 000 forintot kell fizetni, a legdrágább CLK 55 AMG ára 26 598 000 forint.