A legmegfelelőbb helyen, a New York Autoshow-n bemutatkozott a Range Rover felújított változata. Az eredetileg 2001-ben bemutatott Range immár második alkalommal esik át ráncfelvarráson. A forma ezúttal is változatlan, a lámpák, a lökhárítók, a hűtőmaszk, a külső tükrök és felnik változtak meg. Ezek az újítások nem csak a hagyományos luxus, de a 2005-ben bemutatott Range Rover Sport modelleket is érintik. Belül még több bőr és feljavított multimédia rendszer fogadja az utasokat, akik az átdolgozott szigetelésnek köszönhetően még csendesebb környezetben utazhatnak.
Fontosabb azonban a külsőségeknél, hogy a Jaguarnál nemrég bemutatott új V8-as benzines és V6-os dízelmotorok a Range Roverben is megjelennek. Az 5,0 literes blokk szívó változata 375 lóerős, míg a kompresszorral megtámogatott 510 lovas.
Ezzel jelentős lépést tett a Range azért, hogy felvegye a versenyt a német konkurenciával, a korábbi 7,2 másodperc helyett immár 5,9 másodperc alatt képes a leggyorsabb változat elérni a 60 mérföld/órás (96 km/h) tempót. No persze ez is kevés az új BMW X5 M ellen.
Eltűnik a V8-as dízel a kínálatból, a korábbi 2,7 literes dízelt pedig az idei évtől egy 3000-es váltja a brit szabadidő-autóban, ennek maximális teljesítménye 245 lóerő, a forgatónyomatéka pedig 600 Nm. A komoly erő mellé visszafogott fogyasztás tartozik, a Range ezzel beéri 9,2 liter gázolajjal.
Amellett leváltották a Ford-eredetű motorokat, a futóművet és a féket is átdolgozták a 2010-es évre. A felfüggesztés állítólag úgy őrizte meg eddigi kényelmét, hogy közben mégis nagyobb stabilitást ad. A fékek egyszerűen jobban lassítanak.
Továbbra is hisz benne a Range Rover, hogy autója terepjáró, így a hajtás felfrissítéséről sem feledkeztek meg. Kidolgoztak egy olyan kipörgésgátlót, amely kifejezetten alkalmas arra, hogy laza talajon segítse az autó előrejutását.






