A tavaly nyáron leleplezett, és rögtön a kontinens legjobb ár-érték arányú újdonságának megválasztott Tipo testvéreket kapott: a ferdehátú és a kombi verziókkal várhatóan jobban kiteljesedhetnek az európai piacon a modell adottságai. Az ötajtós 4,37 méter hosszú, 1,79 méter széles, 150 centi magas, a kombi pont hússzal hosszabb és eggyel magasabb – utóbbi a széria tetősíneknek tudható be, előbbi pedig a ferdehátú 440 literes csomagteréből 550 litert varázsol; az üléseket lehajtva 180 centis padló várja a hosszú csomagokat.

A kombi egyébként kiszerelhető oldalsó panelekkel, áthelyezhető padlóval javítja a kihasználhatóságot, míg a takaróroló egy kézzel kiszerelhető, és a padló alatt elhelyezhető. A csomagtér praktikumát dupla világítás, horgok és lekötőszemek javítják. Motorból piactól függően ötfélét kínál a Fiat: a kisebbik, 1,3-as dízel 95, míg az 1,6-os 120 lóerőt ad le, nyomatékuk 200, illetve 320 Nm. Benzinmotorból az 1,4-es szívó az alap (95 LE, 125 Nm), fölötte a 120 lóerős, 260 Nm nyomatékú 1,4 turbó áll, míg az 1,6-os e-TorQ (110 LE, 153 Nm) szívómotort az teszi érdekessé, hogy hagyományos automata váltóval (de csak azzal) társítják. A kényelmesek a nagyobbik dízelt is választhatják, ahhoz dupla kuplungos váltót kínál a Fiat. TipoHB50525BOK_US