F1: Ecclestone betartott a Merci-főnöknek?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.18. 05.03

A Mercedes és a Ferrari csapatfőnöke is visszautasította Bernie Ecclestone vádját, miszerint a motorgyártók kartellként tartják kezükben a Forma-1-et. Az öreg állítólag kicsit kitolt Toto Wolff-fal.

f1-mexican-gp-2015-bernie-ecclestone-gbr A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-nak mostanában a begyében vannak a motorgyártók, a Ferrarira és a Mercedesre nagyon orrol, amióta tavaly nem akartak motort adni a Renault-val szakítani kívánó Red Bullnak. Az angol üzletember nemrég kartellnek bélyegezte a szerinte túl nagy hatalmú F1-es gyártókat, akik “ellen” olcsó, független gyártótól származó alternatív erőforrással küzdene. A kartellezés vádjával a csapatfőnököket Melbourne-ben szembesítették, akik természetesen nem örültek. “Szerintem nincs itt semmilyen kartell, a sportot nem valami kartell irányítja. Bernie mindig be tud dobni valamit, ügyesen keveri a botrányt, de ha tényleg kartelleznénk, nem ülnénk itt” – mondta a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff. a_000_8U0AW_europress_EZA A Ferrari-főnök, Maurizio Arrivabene még határozottabban utasította vissza az együttműködés vádját: “Szerintem kartellről beszélni egyszerűen nevetséges. Egyszerűen nevetséges! Mindenki azért a saját sikeréért dolgozik, nagy múltú, komoly márkákról van itt szó A Red Bull-főnöke, Christian Horner jóval megértőbb volt. “A Forma-1-ben pillanatnyilag kollektíven tényleg nagy ereje van a gyártóknak, elsősorban a motorokat illető műszaki előírásokon keresztül. Bernie-t frusztrálja, hogy versenyszervezőként erre most nincs befolyása.” Érdekes mellékszál, hogy az Auto, Motor und Sport tudósítása szerint Ecclestone dacból betarthatott a Mercedes-főnöknek. Wolff Melbourne-ben csak egy futamra szóló kártyával jutott be a paddockba – a Merci-főnök valóban késve adta le a teljes idényre szóló belépőigénylését, de Bernie-nek nyilván hatalmában állna akárkinek akármilyen passt kiadni azonnal, azonban ebben az esetben nem erőltette meg magát. wolff

Kommentek

Az autózás történetének nagy lépése

Megmondja az út, hogy van-e baja, kell-e karbantartást végezni. Hamarosan elkészül az első németországi okoshíd.

Katonák a hazai autópályákon

Ne ijedjen meg, ha néhány nap múlva katonákat lát vonulni az autópályákon. Csak gyakorlatoznak.

A Bosch is benne volt a VW-csalásban?

Állítólag a Bosch is részt vett a csaló szoftver kifejlesztésében, amely lehetővé tette, hogy a Volkswagen egyes dízelmodelljei átmenjenek a károsanyag-kibocsátási ellenőrzésen, miközben valós körülmények között az engedélyezettnél szennyezőbbek.

F1: Perez még nem tudja, hol versenyez jövőre

Noha több tárgyalása is volt a nyáron, Sergio Perez szerint továbbra sem született döntés a jövőjéről.

Ma kamionos felvonulás lesz a fővárosban

Családi programokkal és kedvező jegyárakkal várják a szervezők a nézőket a kamion-Európa-bajnokság hétvégén sorra kerülő magyarországi állomására a Hungaroringen. Ma még kamionos felvonulás is lesz.

A japán anyukák a legjobbak?

Fehér bőrszerkóban semmiképpen, de a nagy koffer hátul előny. Mitől jó egy családi autó?

Veszett gyors lesz az Opel új villanyautója, az Ampera-e

Szeptemberben mutatja be kompakt elektromos modelljét az Opel. Az Opel Ampera-e sportos menetdinamikát és fejlett kapcsolódási szolgáltatásokat ígér.

Elindultak a világ első önjáró taxijai

A világon elsőként a szingapúri közutakon álltak szolgálatba vezető nélküli taxik. Ingyen lehet kipróbálni őket.

F1: A McLaren és a Merci is új motort kap

A Ferrari mellett a Honda és a Mercedes is frissített erőforrást visz a Belga Nagydíjra. A Honda hét zsetont költött el Spa előtt.

Lenyomja az ördögi hangú Jaguar az örökös király Porsche 911 Turbót?

Jaguar F-Type SVR a Porsche 911 Turbo ellen. Az angol erősebb és nehezebb, a német könnyebb, és valamivel kisebb a teljesítménye. Viszont ott van benne hosszú évtizedek munkája, ami lehet, hogy sokat nyom a latba.

F1: Vandoorne is mehet a Renault-hoz

A McLaren neveltje biztosan nem vár, ha a wokingi csapatnál nem kap versenyzői ülést 2017-re. Akár a Renault-nál is kiköthet a belga szupertehetség.

Top 10: Bestiális génekkel beoltott, békésnek tűnő típusok

Imádjuk a “sleeper” kategóriát. Amikor egy unalmasnak tűnő, egyterű, kombi, családi izé lemezei mögött hemzsegő lóerők mutatják meg csicsás, drága sportautóknak, hogy mindig résen kell lenni, mert a külső nem minden.