Ha egy tuningműhely valódi hírnevet szeretne magának, akkor projektautót kell építenie. Kiállításra, gyorsulásra, pályára, vagy csak a meghökkentés kedvéért, profiltól függően.

Így döntöttek a levelsperformance.com-nál is, ahol egy 2001-es BMW 740IL belső szerveit variálták át alaposan. A 2015-ben vásárolt autó M62-es blokkja már halófélben volt, de egyszerű motorcsere helyett a hazai technikára szavaztak a floridai srácok.

Egy törött Cadillac Escalade-ből érkezett az LQ9-es hatliteres V8-as, 4L80e automata sebességváltóval, és egy méretes Borg Warner S475 turbófeltöltővel.

Mivel az E38 lapos, hosszú orra elég tágas, így kényelmesen befért a kisebb szekrény méretű inercooler, és a turbósításhoz szükséges egyéb szerelvények.

Még csiszolni kell a technikán, de egész alacsony turbónyomás mellett 560 lóerőt tudott a gép, a hangja meglepő, a hátsó kerekek pedig halálra vannak ítélve.