Tíz év alatt tízmillió olyan autót gyártott a Peugeot, amelyben az i-Cockpit vezetői környezet valamelyik verzióját valósították meg. A hamarosan debütáló, harmadik generációs Peugeot 3008 fedélzetén a rendszer legfrissebb evolúciójával találkozhatunk majd, amely leginkább egy elegáns jacht extravagáns hídját idézi.

Világújdonsággal érkezik a legújabb Peugeot 1

A szövetkárpitba burkolt felületek hatalmas digitális kijelzőket fognak közre. Nem először látunk ehhez hasonló, ultraszéles vásznú képernyőt, de míg a hasonló megoldások általában közös üvegpanel alá rendezett, ám különálló kijelzőkből (egy műszeregységből, illetve egy központi érintőképernyőből) állnak, a Peugeot leírása szerint itt egyetlen hatalmas, 21 colos kijelzőről van szó, amelyen azonban a szokásos elrendezésben osztották meg az információkat, illetve funkciókat.

Világújdonsággal érkezik a legújabb Peugeot 23

Az ívelt képernyőt központi konzol tartja, így lebegni látszik; megjelenését a szerelvény mögül áradó hangulatvilágítás dobja fel.

A középkonzolon egy további érintőképernyővel is találkozunk: ezen különböző funkciók gyors elérésére szolgáló virtuális (i-Toggle) gombokat találunk, amelyek programozhatók, személyre szabhatók, attól függően, hogy ki milyen funkciót használ a leggyakrabban.

Világújdonsággal érkezik a legújabb Peugeot 24

A padlókonzolon egy vékony hídon helyezkedik el az üzemmódváltó, a hangerő-szabályozó és a vészvillogó kapcsolója – az erőátviteli rendszer elektronikus irányváltója a kormánykerék mellé költözött, közvetlenül az indítógomb mellé.

A kormánykerék középrésze még kisebb, kialakításában mintha csak lebegne (a küllők egészen mélyen csatlakoznak a kormányoszlophoz), a kezelőfelületek érintésérzékenyek, ám csak nyomásra reagálnak, így elkerülhető a véletlen aktiválás, ugyanakkor biztosítható a gyors, pontos működtetés.

Világújdonsággal érkezik a legújabb Peugeot 25