A Playboy, pontosabban Hugh Hefner által használt DC9-es Big Bunny hívójelű magángép maga volt a felhők felett élvezett luxus a hetvenes években. A saját mozival, szőrmeborítású vízággyal, rengeteg technikai újítással (utazómagasságban is működő telefonos rendszer), és természetesen alulöltözött stewardessekkel felszerelt repülő fedélzetén zajló mindennapokról legendák keringenek. 

Ez az időszak 1975-ig tartott, a cég akkor vált meg a DC9-estől, és azóta sem volt hasonló fekete privátgép, egészen mostanáig. A Playboy ugyanis újra üzembe állít egy hasonlóan gazdag felszereltségű, modern repülőt, a Big Bunny utódját. Ez egy Bombardier Global Express BD-700-as, a fedélzetét a dicső múltat megidézve tervezték, viszont modern XXI. századi technikai megoldásokkal. A felszereltségéből nem hiányzik a házimozi, a gazdagon felszerelt bár, és a diszkófény.

Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 1

A különleges  gép hangulatát igazán a fedélzetről készült képek adják vissza. Arról nincs információ, hogy az átalakítások mennyibe kerültek, de az sokat elmond, hogy egy repült üzemóra költsége nagyjából 3 millió forint.

Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 2Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 3Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 4Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 5Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 6Megújulva repül újra a Playboy ikonikus magángépe 7