Giuseppe Busso meghatározó motort tervezett 1975-ben az Alfa Romeónak. Az általa papírra vetett 60 fokos hengerszögű V6-ost különféle formákban és lökettérfogattal egészen 2005-ig építették be különböző Alfákba. 

Volt belőle turbós kivitel 210 lóerővel, a 3,2 literes 24 szelepes végső verzió pedig 250 lóerőt teljesített, és mindre jellemző, hogy a kellemes erő mellett esztétikai szempontból is kiemelkedőnek számítottak. A polírozott szívósor védjeggyé vált az Alfa Romeók orrában, a műanyag borítások világában teljesen egyedi, a hőskort megidéző látvánnyal szembesült, aki felnyitotta a motorháztetőt.

Így egyértelmű, hogy kiállítási tárgyként, asztalként is megállják a helyüket. Inkább végezzék így, mint beolvasztva! A Custom Brothers pont ezzel a céllal gyártotta a képeken látható asztalt. Tulajdonképpen nem csinálnak mást, csak gyári külsőre (vagy jobbra) hozzák fel az olajsáros, kopott motort, ami kap egy fémlábakon álló üveglapot. A tízdarabos széria már el is kelt, de az ötlet adott, és a megvalósítás sem lehetetlen, kidobásra ítélt V6-os Busso-motorból itthon is akad még.

Minden kidobásra ítélt V6-os Alfa Romeo-blokkból legyen asztal! 1Minden kidobásra ítélt V6-os Alfa Romeo-blokkból legyen asztal! 2Minden kidobásra ítélt V6-os Alfa Romeo-blokkból legyen asztal! 3