A kétdimenziós formákat háromdimenziós épületekké alakította Karina Wiciak. Az építész négy ismert márka logójából készített beton és üveg felhasználásával különféle házakat, melyeket változatos környezetbe helyezett.

Épületeket terveztek a világ legismertebb márkáinak 1

A projekt nem csak egy egyszerű fantáziálgatás volt, az építész minden részletet alaposan megtervezett. Az Adidas logója által inspirált négyemeletes ház például 560 négyzetméteres: az első emeleten egy hatalmas tér köti össze a hallt, a konyhát, a nappalit, de számos más helységbe nyílik még ajtó. A felső két szintre hálószobákat álmodott a tervező.

Épületeket terveztek a világ legismertebb márkáinak 2

Hasonlóan átgondolt tervezésű a 245 négyzetméteres Chevrolet-ház, a 270 négyzetméteres rombuszház, mely a Renault jegyeit hordozza, valamint 320 négyzetméteres piramis, melyből a Mitsubishi három gyémántját vehetjük ki.

Épületeket terveztek a világ legismertebb márkáinak 3