Bele sem gondol abba az ember, ha ránéz egy logóra, hogy az a legtöbb esetben csak egy kétdimenziós kép. Ezt a gondolatot vitte tovább a német Why Do Birds nevű dizájnügyökség. A cég megalkotta a világ legismertebb logóinak felülnézetből készített elképzelt képét.

Így még nem láttad a világ leghíresebb logóit 1

Kattints a képre a galéria megtekintéséhez!

A madártávlatból készített képek némelyikéről könnyű eldönteni például a színei alapján, hogy melyik ismert márka logóját láthatjuk, de van néhány ravaszabb feladat is.

Így még nem láttad a világ leghíresebb logóit 2

Felismered az autómárkát?

Az mindenesetre biztos, hogy ezek a logók, melyek többsége igen régóta az adott márkát testesíti meg, igen jól beleégtek a fejünkbe. Az arculattervezők jó munkát végeztek, ugyanis sok esetben még a soha nem látott három dimenziós képek alapján is rá lehet jönni, hogy melyik márka emblémáját látjuk a képen.

Így még nem láttad a világ leghíresebb logóit 3

Ilyen a Nike logója felülről

Ha játszani akarsz, minden feladatot, és a hozzájuk tartozó megoldást elérheted ide kattintva!