Lassan két évtizede annak, hogy minden évben az ősz végi és tél eleji időszakban hetente csordultig telik az autóMAGAZIN postaládája. Természetesen nem előrehozott karácsonyi és újévi jókívánságokat, hanem szavazólapokat kapunk ilyenkor, és így van ez testvérlapjainknál is Európa legtöbb országában, sőt azon kívül is, például Kínában.

Két évtizede szavaznak olvasóink

Két évtizede szavaznak olvasóink


A Best Cars kérdései egyszerűek: a ma kapható autótípusok közül melyeket tartják olvasónk a legjobbaknak? Természetesen mivel nem egy ligában játszik a Kia Rio, a Lada Niva, a Ferrari 458 Italia és az 5-ös BMW, ezért kategóriánként lehet leadni a voksokat.
 
Ezen kívül – a luxusautókat kivéve – minden egyes méretosztályban külön B-szavazást is meghirdettünk az előre meghatározott összegnél olcsóbb, vagyis kifejezetten jó ár-érték arányú típusoknak.

A szavazatok összeszámlálása után két dolga akad szerkesztőségünknek. Egyrészt táblázatba foglaljuk az eredményeket és elemezzük a márkák, illetve modellújdonságok és a nagymenő tesztgyőztesek idei szereplését. Erről és az idei trendekről az autóMAGAZIN márciusi számában olvashatnak részletes cikket, ne hagyják ki!

LG Smart 3D Blue-ray házimozi-rendszer volt a főnyeremény

LG Smart 3D Blue-ray házimozi-rendszer volt a főnyeremény


Másrészt kisorsoljuk az idei fődíjat, a szálcsiszolt alumínium hangfalakon megszólaló LG Smart 3D Blue-ray 5.1-es házimozi-rendszert.  Az 1100 Watt összteljesítményű szettet Hellner Károly Miklós, Budapest XI. kerületi lakos vehette át markeringesünktől, Marczinka Judittól.

Egyre több olvasónk él az online szavazás lehetőségével. Ezzel elveszik ugyan az esély a fődíjra, de az internetes szavazással is lehet nyerni, mégpedig tíz darab egyéves autóMAGAZIN előfizetést.

 Idén Telefay Csaba (Isaszeg), Hovanecz Richárd (Gödöllő), Lukács Balázs (Kaposvár), Papp Tibor (Söpte), Komlóssi Gyula (Debrecen), Czibók Zoltán (Budapest), Bodó Balázs (Budapest), Skrinyár Simon Zsolt (Tatabánya), Finta Ferenc (Győr) és Kajtár Mátyás (Budapest) számára kedvezett a szerencse, mindegyiküknek gratulálunk!

Keresse február 14-től az újságárusoknál!

Az online szavazók talán emlékeznek arra, hogy néhány grátisz kérdést is feltettünk olvasási és autóvásárlási szokásiakról, illetve arról, hogy véleményük szerint mely márka követi (vagy alakítja) legjobban a trendeket.

Az Audi imázsa csak nő és nő

Az Audi imázsa csak nő és nő


Ez utóbbi kérdés válaszadói az Audit (82,0%) tették első helyre a BMW (80,9%) és a kiválóan szereplő Hyundai (77,6%) előtt, majd az Alfa Romeo, a Citroën, a Mercedes és a Kia következett a márkák sorrendjében. A legkevésbé innovatív márkának az olcsó megoldásairól ismert Dacia bizonyult, amit a mifelénk alig ismert Daihatsu, a Jeep, és a Cadillac követett, majd a Smarttal, a Suzukival és az időközben csődbe ment Saabbal folytatódott a lista. Idei legizgalmasabb kérdésünk ugyanakkor arra vonatkozott, hogy mely műszaki megoldások széles körű elterjedését valószínűsítik olvasóink. Ennek tanúsága szerint (lásd diagramunkat) a magyarországi autószakértők ez európai átlagnál is jobban hisznek az alternatív hajtások elterjedésében – bárcsak a próféta szólna belőlük.

"Ön szerint mely megoldások fognak elterjedni a jövőben?" - szólt a kérdés. Íme, online szavazóink véleménye