Arra még Elon Musk is gondolt, hogy az elektromos hajtáslánc kompaktsága okán az autó orrában is lehet egy csomagtartó, továbbá a Model S fedélzetén akár heten is utazhatnak. Igaz, ebből ketten a csomagtartóban, menetiránynak háttal, de azért rövid távon bizonyára kibírható a gyerekeknek tervezett szükségülések adta csekély kényelem. Elon Musknak eszébe jutott, hogy az autókat mennyivel egyszerűbb lenne átvezetni a föld alatt, hogy ne legyen a városokban olyan hatalmas dugó. Elon Musk arra is gondolt, hogy milyen jó lenne, ha egyszer az űrhajózás pont annyira természetes lenne, mint a repülés. Elon Musknak azonban nem volt mersze piacra dobni a Tesla Model S kombi változatát, pedig igény volna rá.

Phil Hayton azonban nem hajlandó többé a Land Rover Discovery bolygópusztító erőforrását beröffenteni csak azért, hogy a kutyája elférjen a csomagtartóban, ezért elhatározta, hogy megépíti az első kombi Tesla Model S-t magának. A művelethez vett is egy sötétkék színű Tesla Model S P90D-t, melynek bő 760 elektromos lóereje és 3 másodperc körüli 100-as sprintideje több mint biztató egy kombi karosszériában. Az egyetlen terület, ahol jelentős áldozatokkal jár a praktikusabb kialakítás, az az aerodinamika, mely jelentősen romlik majd, ezzel együtt a hatótáv is.