Ha egy E90-es BMW-ben motort cserélnek annak érdekében, hogy jól teljesíthessen a versenypályán, akkor általában valami igazán ütős versenytechnikára van szükség. Ez pedig nem feltétlenül jelenti azt, hogy ez az erőforrás friss és harmatos. Ebben az esetben például az egyik legősibb recepthez nyúltak, amitől igazán különleges lett ez a kiszélesített E90 túraautó. Igazi sztár volt a ’90-es években az E30-as DTM változata. Az első M3-as nem csak a közönség, de a pilóták körében is népszerű volt, aminek egyik fő oka az S14-es négyhengeres motor volt.

Ha közel 30 éve képes volt súlyos csapást mérni, akkor most sem vall szégyent – gondolhatták azok, akik beledobták a sokadik unokába a 2,3 literes motort. Bár 320 lóerő nem tűnik ma soknak, de egy ilyen pörgős karakterű motor a könnyű WTCC-s autóban bizony nem viccel.