Az 1,6 motor és a sperrdifi a leírásban azonnal felkeltette az érdeklődésünket, nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy mehet a kis méregzsák.

A hasonló korú, alap Fiesták (’96-’98) ára használtan az 500 ezer forintot sem érik el, szóval lehet azt mondani, hogy a közel 1 millió sok ezért az autóért, de mielőtt elhamarkodottan döntenél, olvasd el a hirdetés szövegét.

“Az utólagos alkatrészek listája a teljesség igénye nélkül: 1.6-os motor, Quaife sperrdifi, Milltek Evo rozsdamentes 4.1 leömlő, újszerű Yokohama Parada Spec 2 gumik, 300as Focus RS fékek, elöl-hátul/alul-felül OMP toronymerevítők, rövid áttételezésű váltó, Ford Racing szilentek elöl, Powerflex szilentek hátul, TA-technix kemény futómű, JapanRacing 11-es felnik hőkezelt csavarokkal, nyitott 60as kipufogó rendszer (Janó-dob), Ramair cold-air intake, portolt hengerfej, könnyített és polírozott főtengely/égéstér/kipufogósor, Rev2 dugattyúk, King-racing főtengelycsapágy, Millenium Recaro ülések, OMP trecento uno kormány + luisi kormányagy, Omex clubman launch control, olajlecsapató.

Ha van egy milliód és egy pörgős, egyedi, igényes, gyors élményautóra vágysz, gyere és próbáld ki! Teljes utastér, hátsó ülések járnak hozzák, jelenleg a súlycsökkentés érdekében becsomagolva várnak rád. Egyedileg épített igényes verseny Fiesta. Előző tulajdonosa az utolsó csavarig újjáépítette, az összes csavart gyári újra cserélte, a karosszériát pedig újra festette.”