Pillanatok alatt elkapkodták a BMW M4-es csúcsmodelljét, az 500 lóerős, vízbefecskendezéses GTS-t. A leginkább pályahasználatra szánt sportkupéból összesen 803 darab készült, ami nem túl sok, de még így is jóval több, mint amennyit eredetileg terveztek. Hamar igazi ritkasággá vált, a legyártott példányok javarészt pedig valószínűleg különböző gyűjtők garázsaiban várják, hogy az idővel egyre értékesebbek legyenek.

Szerencsére azonban nem mindenki tartja a világtól elzárva az aktuális kínálat legordasabb darabját, egyes tulajdonosok valóban pályanapi játékszernek használják, vagy saját ízlésükre formálják kicsit, mint a képeken látható matt fekete darabot.

Az eredeti Styling 666-os felnik helyére HRE-k kerültek, de a narancssárga színt megőrizték a küllőkön, a hátsó diszkrét diffúzorral és magasabb hátsó szárnnyal gazdagodott. A változás alig észrevehető, de mindenképp hatásos, különösen a nyálcsorgató képeken.