Tuningbűnök: Alfa Romeo 164, Mad Max legcsúfabb rémálma

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2017.01.09. 10.33

Ma már egyre kevesebb 164-es fut az utakon, tiszteletet érdemel mindenki, aki még életben tart egyet az olasz márka egykori csúcsmodelljéből. De nem így!

Az Alfa Romeo 164 a szögletes nyolcvanas évek utolsó lehelete volt,  ennek ellenére egészen 1997-ig kitartott. Ma már végképp ott van az egyedi, ritka típusok sorában, kevesen vállalkoznak az úton tartására. Elvégre makrancos olasz, legalábbis ez a hír járja.

A  bejegyzés apropóját adó képek szempontjából tulajdonképpen mellékes, mennyire megbízható a láncos vezérlésű, nyolcszelepes Twin Spark blokk, vagy hogy milyen rejtélyes tüneteket tud produkálni a rengeteg gombbal felszerelt műszerfal. Mert ez a gép inkább érdemel csöndes elmúlást egy kert végében rohadva, mint hogy ilyen szörnnyé műtve rója az utakat.

Az első fényszórók tényleg tuningbűnnek számítanak, de a körítés, a lángok sem maradnak le sokkal.

1af6a54s-960 f4f6a54s-960 d6f6a54s-960 4ef6a54s-960 def6a54s-960 bef6a54s-960 5c8ea54s-960 62f6a54s-960 a6f6a54s-960

Kommentek

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.