Bizonyítani akart a dízel Golf, BMW-kkel versenyzett közúton

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2017.01.03. 08.02

Úgy tűnik, az éjszakai vetélkedés, a lóerők harca sosem ér véget. Ez szét van húzva, az full gyári, a másik pár százezerből épített büntető, valaki mindig nyerni akar a lámpától rajtolva. Jelen videóban a dízel-büszkeséget duzzasztja tovább egy Volkswagen Golf IV.

Bizonyítani akart a dízel Golf, BMW-kkel versenyzett közúton

Talán a legbeszédesebb a hozzászólásokat tiltó videó mellett olvasható leírás. “Tudjuk a 330ci nem is versenyzett, felelőtlenek vagyunk hogy közúton száguldoztunk mert senki nem szokott olyat!!!, a nap végén, akkor is csak egy szar Golf marad, jajj ez az első kerekes fos… nem is megy akkorát be se tapad, a bmw-s biztos nem nyomta neki, ja lehet csak 316i volt és alig ment el…a pályás videón nem 140-ről indultunk a hanem 60-ról…és az F10-es BMW nem is versenyzett… Tudjuk. :))))))) Maradjunk annyiban, hogy egy 16 éves szar dízeltől gyári végtelen km-es motorral nem olyan szar teljesítmény.”

Érdemes végignézni, főleg a párbeszéd és az autópályás jelenet miatt, azért mi sem vagyunk biztosak abban, hogy az F10-es BMW versenyzett, mert ha ő igen, akkor az utána jövő Skoda Octavia is.

Kommentek

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.