Audi, ami Nivát eszik reggelire

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.12.02. 10.15

Úgy vágja a 200-as Audi a sarat, mint vadkan a dagonyát, és még a Nivát is kihúzza a mocsárból.

Audi, ami Nivát eszik reggelire
Az Audi már több mint 30 éve ajándékozta meg a világot a Quattro nevű, állandó négykerék-hajtásos technikával, az első példány a legendás Audi Quattro volt.
Az Audi Quattro volt az első olyan raliautó, amely élt a nem sokkal előtte megváltoztatott szabályok adta lehetőséggel és bevetette a versenyeken a négykerék-hajtást. Az elkövetkező két évben egyik versenyt nyerte a másik után. Az eredeti jármű sikerének emlékére az összes többi összkerekes Audi rendszert “quattro” védjeggyel látták el, kis “q” betűvel. Az eredeti autó nevében nagy “Q” betűvel írt Quattro szerepel, ami gyűjtői darab.
Az Audi 200-as modellből szintén készült 4×4-es változat, a következő videóból pedig szépen kiderül, hogy ez az autó bizony méltó arra, hogy az off-road terepjárókkal egy lapon említsük. Viszont nagy fanatizmus kell ahhoz, hogy ilyen körülményeknek tegyük ki a német bálnát.
Sok esetben el van vágva a felvételek vége, amiből sejteni lehet, hogy azokból a helyzetekből csak segítséggel jutott ki, viszont láthattunk olyat is, ahol hiába az alacsony hasmagasság, kenterbe veri a Nivát, vagy éppen kitépi az orosz terepjárót a mocsárból. Látszik, hogy nem teljesen lekoptatott nyári gumikkal próbálkozik, de kíváncsi lennék, mit mutatna egy brutál terepgumival.
Amikor pedig a Coupé quattro és a 200-as quattro egymás mellé áll a rajtvonalnál, beindul a tűzijáték.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.