Trump új szörnyetege bevetésre kész

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.11.10. 09.31

Az Egyesült Államok új elnökének bizony új páncélozott limuzin dukál, ami már el is készült, és hamarosan szolgálatba is helyezik.

Az USA frissen megválasztott elnökének, Donald Trumpnak ugyan van már egy páncélozott Mercedes-Maybach S 600 Pullmanja, de mivel az nem hazai gyártmány, és nincs olyan kütyükkel felszerelve, mint az elnöki limuzin, így kénytelen lesz a nemrég frissített Cadillac limót használni, amit mindenki csak The Beast néven ismer.

30AB5A4F00000578-3420984-image-a-8_1453996153769

2016 elején járta körbe a netet az alábbi kémfotó, amin a Beast frissített változata látható. Ez az autó lesz (vagyis ilyen, mert nem egy készül belőle) a hivatalos elnöki limuzin, amivel ezentúl Trumpot fogja szállítani a titkosszolgálat speciálisan képezett sofőrje.

Az új elnöki autó specifikációját jobban őrzik, mint a Herkentyűburger titkos receptjét, de ez érthető, hiszen a világ legfontosabb emberét kell megvédenie, ciki lenne, ha rossz kezekbe kerülnének a jármű pontos adatai.

Azonban van néhány infó, amit az előző, Obama elnök által használt Szörnyetegről tudunk. Ezek egészen biztosan benne lesznek az új limuzinban is.

beast-presidential-limousine

A Goodyear teherautókra szánt abroncsain gurul a bunker, hiszen a 12 centiméteres páncélzat nem éppen pehelysúlyú. A 2009-ben szolgálatba állított monstrum valódi erőd, közel 7 tonnát nyom, rakétaelhárító füstgránátokkal, könnygázzal, defekttűrő abroncsokkal, teljesen zárt szellőzőrendszerrel és Obama vércsoportjának megfelelő vérbankkal felszerelve.

Amerika első embere tökéletesen elszigetelten utazik a külvilágtól, fény nem sok jut be, zaj szinte semmi, ezért a külvilág hangjait külön audiorendszer közvetíti a belső térbe. Fogyasztás 63,5 liter száz kilométeren, amin csodálkozni nem kell, hiszen pontos súlya 6800 kilogramm.

Orbán Viktor VW Multivannal szeli országunk útjait

Általában egy ilyen, csak fekete, mikrobusszal közlekedik miniszterelnökünk.

80080_661711_1000x700

Akár egy mezei melós Transporter, csak puccosabb. Sokkal. Kintről, pár méterről ugyan nem nagyon sejteni, hogy odabent miféle kényelmi felszerelések, praktikák könnyítik meg a hosszú utazást, legfeljebb a színezett üvegek lehetnek gyanúsak. Tesztünket itt olvashatod.

Az 5,4 méter hosszú (18 láb, ez a hivatalos információ) bálna alatt szivárgás ellen védő és tűzálló habbal körbevett páncélozott tank található, hogy egy esetleges ütközés vagy tűzharc során se legyen esélye az üzemanyagnak kijutni a tartályból. A 20 centi vastag ajtók, és 12,7 centiméteres golyóálló ablakok együttes súlya akkora, hogy az ajtót belülről csak gombbal lehet kinyitni, ami egy mechanikus szerkezetet működtet.

Fel van szerelve még tűzoltó-berendezéssel, éjjellátó kamerával és a benne található műholdas telefonnal a világ bármely pontjáról kezdeményezhetünk hívást. A csomagtartóban számos kézifegyver mellett komplett oxigénellátó rendszer található, ami többek között vegyi támadás esetén látja el levegővel az utasteret.

De térjünk vissza Donald Trumphoz, aki igazi autóbuzi. Nézzük, mik sorakoznak a garázsában, vagy sorakoztak, hiszen azt nem tudni, hogy jelenleg milyen flottával rendelkezik.

Pullman-Spotted-0

Mercedes-Maybach S 600 Pullman, természetesen páncélozott. Kíváncsiak lennénk, mi mindent látott már a hátsó ülés…

20161109trump2

1956-os Rolls-Royce Silver Cloud, Trump büszkesége. Ez volt az első nagy értékű autó, amit megvásárolt.

photo_2

Mercedes SLR McLaren – Stílusosan a Trump-torony elé szállíttatta, miután kifizette.

18qijkkhh9ou4jpg

1997-es Lamborghini Diablo VT a tulajdonos nevével fémjelezve.

1280px-DiabloSE_30

Egy ilyen lila Diablo SE30 is a tulajdonában van – összesen 150 darab készült a modellből.

trump-7

Végül a Tesla első szériaautója, a Roadster

Végül a margóra, zárójelben, ahogy tetszik. Minden elnöki ügy… ;)

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.