Pénisznövelés után motorerőt garantálnak a kamu reklámok

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2016.10.24. 11.09

A reklámbannerek legalja annyira pofátlanul igénytelen, hogy ez a szemétszerűség szinte szórakoztató faktorrá nemesedik. Ha rászánunk pár percet, és lekattintjuk a nyilvánvaló kamut, akkor egy érdekes, szürreális, vicces világba jutunk.

Már a csábító banner is csodálatos, a szöveg a jó öreg férfierőt biztosító, péniszt növelő, tokazsírt csökkentő hirdetések színvonalát hozza.

pro

“A motor erejét 180%-kal növeli meg, akár 73 lóerővel.” Ezek szerint minden motor erejének 180%-a 73 lóerő? Sebaj, kicsire nem adunk, ez még messze van a káosz kiteljesedésétől, mert az maga a fotó. Egy szerelő a légszűrőházat csurig ellepő magok felett “vigyorog”. A kép valahonnan a netről halászott darab, vélhetően egy szorgalmas mókus munkáját fedezték fel és fotózták le. Sőt, egy kis Google-képkeresés után meg is van a konkrét bulvárhír, 2011-ben állítólag 6 kilónyi téli tartalék magot találtak egy autó motorterében.

De az is lehet, hogy a kecskeméti szerelő vitatott módszeréhez kell pár zacskó mogyoró, makk és dió.

Ha bátrak vagyunk, és rákattintunk Mogyorós Mártonra, akkor egy sablon Gépkocsi – tények oldalra jutunk, ahol minden menüpont ugyanoda vezet. A szintén netről halászott fotókkal illusztrált kamutörténetek gyűjtőhelyére. Szórakoztató anyag, megtudhatjuk, hogy a csodaszer használatával Adrián nagy ívben kerüli a műhelyeket, de azért Döbrögi Mihály, akinek műhelye van, szintén él-hal ezért a csak ma, csak akciósan kínált adalékért.

pro02

 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.