Útjavítás ruszki módra: sírás közeli állapot

Szerző: Floyd levél küldés 
Dátum: 2016.10.22. 06.15

Néha burleszkbe illően belejavítgatnak, és a 367 luk közül véletlenszerűen kiválasztott szerencsés kátyúkat betömik, nos ez inkább ront mint segít a helyzeten.

Útjavítás ruszki módra: sírás közeli állapot

Jól sejtem alig van közöttünk olyan, akinek nincs saját anyázós útja. Egy szakasz ahol évről évre csak több a kátyú, ahol vígan él az autószerelő és gumis, mert törött féltengelyből, és szá lszakadt abroncsból minden héten akad munka.

A mi helyi nemezisünk a Tiszadob – Tiszalúc közötti szakasz, és hiába a világ vége után vannak ezek a települések két sarokkal, Tiszaújváros és Tokaj között itt a pontonhíd miatt jó lehetőség adódik átkelni a Tiszán. Forgalom ezért van bőséggel, ahogy kátyú is, sőt néhol már igazi kráter. Egye fene, tudjuk mi, hogy nagy gonddal költött adóforintjainkból nem jut mindenhova, magyarhoz illően tűrjük a helyzetet és zötyögünk tengelytörésig.

De az, hogy néha burleszkbe illően belejavítgatnak, és a 367 luk közül véletlenszerűen kiválasztott szerencsés kátyúkat betömik, inkább ront mint segít a helyzeten. Eddig nem is sejtettem, honnan tanulták az ec-pec kimehetsz módszert, de a következő videók rávezettek ezt a képzést minden bizonnyal oroszok vezették!

1.  Az útburkolat javítása kurzus (120 óra), a javítóanyag tömörítése emberi erővel

2. Kavicsszóró rendszerek (80 óra), Munkavégzés rövid határidőre

 

Kommentek

  • Ster

    Néha azért itthon is történnek furcsa dolgok. Előbb utóbb Magyarországról is írnak ilyet, ha így haladunk…

  • jpter55

    Minek annyit várni én már személyesen is láttam ilyent méghozzá télen és itt. A Hungária egy jókora szakasza járhatatlan az nem megy ilyen módszerrel. A kőbányait is kátyúzzák 97% kátyú hová?
    A többiről nem is beszélve. A föld út jobb!!?????

  • jpter55

    Ja talán a ruszkiktól nem a módszert kell átvenni a bakancsot.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.