Ennél nincs ma menőbb pedálos kisautó Magyarországon

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.10.20. 08.21

A pedálos Moszkvics kultikus darabbá érett, elektromos csodákból pedig Dunát lehetne rekeszteni, van minden a mini-BMW-től a Mercedesig. Ezért érdekes ez a hazai építésű, egyedi járgány.

Aki el akarja ültetni a következő generációban az autóimádat gondolatát, annak bizony össze kell piszkolnia a kezét. Mert a követendő példa, a magunk végzett munka marad majd meg leginkább, főleg ha annak eredménye a lehető legmenőbb pedálos kisautó, amitől az összes cimbi irigységgel kevert csodálattal, tátott szájjal néz.

A Krajnyik Kàroly által, fia számára épített darab ilyen, ami ráadásul a rali egyik nagy hazai alakja, Szuhanyik László előtt tiszteleg.

Szuhanyik László 1978-ban Ranga Lászlóval, minden idők egyik legsikeresebb magyar raliversenyzőjével az oldalán egy Ladával megnyerte a rali-túra abszolút és kategóriabajnokságát. Egy évvel később a második, 1980-ban pedig újra az első helyen végzett kategóriájában. Szuhanyik később Hóman Tibor pilótája lett, pályafutását 1984-ben fejezte be. A ralibajnok 2011. január 4-én hunyt el, és végakaratának megfelelően hamvait a Mecsekben lévő árpádtetőti gyorsasági szakaszon szórták szét.

A képeket a Szuhanyik László Benito Emlékoldal-on találtuk, aki régi archív ralis képeket akar látni, cikkeket olvasni, nézzen szét náluk.

14519861_1110424402328250_7740776253865083023_n 14591716_1110424358994921_8976308627077675531_n 14681610_1110424215661602_2747121980044148911_n 14650162_1110424315661592_2839362142976360120_n

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.