A nap lúzere: így összetörni egy Ferrarit!?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.09.23. 17.00

Az F430 nem a legdrágább és legkülönlegesebb Ferrari, de a 490 lóerőt itt is tudni kell uralni.

A nap lúzere: így összetörni egy Ferrarit!?
Más autóját kegyetlenül rossz érzés összetörni – rosszabb, mint sajátot -, pláne, ha az bérautó, és pláne, ha az egy Ferrari, amit szinte csak úgy vihetünk el, ha a házunkat és összes belső szervünket a bérbe adóra írattuk arra az időre, míg egyben vissza nem hozzuk a 490 lóerős F430-at.
Emberünk kezdhet izgulni, hogy a veséjét vagy a máját fogják-e kimetszeni az okozott kárért, persze a készpénz is sokat segíthet. Piszok drága lett a kanyarból kifelé adott gázfröccs:
A videó leírásából kiderül, hogy a baleset június 8-án történt Kanadában, egy autós túrán, amire kibérelték a Ferrarit.
Az F430 volt az első utcai autó, amiben a Forma-1-es versenyautókhoz hasonlóan helyet kapott a kormányon az elektronikusan állítható differenciálmű kapcsolója, amivel több előre programozott beállítás közül választhat menet közben a sofőr. Ezzel megváltoztatható a lengéscsillapítók keménysége, a differenciálmű karakterisztikája és a menetstabilizáló beavatkozásának ideje.
A 4,3 literes, 490 lóerős motor literteljesítménye 114 lóerő, és figyelemre méltó a 2,8 kg/lóerős súly-lóerő arány is. A szekvenciális váltó az F1-es Ferrariból való, és a másodperc tört részére rövidíti a fokozatok közötti kapcsolás idejét. Ezzel a technikával 4 másodperc is elegendő a 100 km/órás sebesség eléréséhez, a gyorsulás pedig 315 kilométer/óránál csillapodik le. A lassításról felár ellenében rendelhető kerámiatárcsás fékek gondoskodnak.
 

Kommentek

  • MSmester

    Érdekes én úgy tudtam 483 lóerős. Nekem aza 1,6-os Fordom 100 lóerős hehe.

  • Rick4

    Egy ilyen gyenge videóból nem nehéz gyengébb cikket kreálni, sikerült is. Nulla tény, nulla tartalom, ismét belezavarodva a billentyűzet adta, gyakorlatilag végtelen kombinációs lehetőségbe:

    “”Más autóját kegyetlenül rossz érzés összetörni – rosszabb mint sajátot -, pláne ha az bérautó, és pláne ha az egy Ferrari, amit szinte csak úgy vihetünk el, ha házukat és összes belső szervünket a bérbe adóra írattuk arra az időre, míg egyben vissza nem hozzuk a 490 lóerős F430-at. “” A pláne előtt hogy is van az a kötőjel, meg a vessző? Pláne, pláne? Űbergyenge dolog így fogalmazni.

    “”A videó leírásából kiderül, hogy a baleset június 8-án történt Kanadában, egy autós túrán, amire kibérelték a Ferrarit. “” A Kanadában után minek a vessző, ez nem felsorolás…Amire kibérelték? Kanadára, vagy a túrára?

    Végkövetkeztetés: A nap lúzere ma is Norti..

  • Vorserie

    Rick!

    Űbergyenge dolog vesszőkön meg pontokon rugózni!

    Szerintem keress komolyabb fogást a kötekedéshez.

  • Kempelen

    Rick4!
    Neked ettől föl is áll, talán el is csöppen az a kis szar a lábad közt? Kurva idegesítő, amit csinálsz.
    Miért nem találkozol a szerzővel és meccselitek le? Ki a faszt érdekel a kötekedésed farok?

  • szaboata

    Hozzá kell szokni a 490 lóerőhöz,szó mi szó.Most látom,hogy jól döntöttem tavaly Maranelloban,amikor egy Californiát bérelve,nem adtam egy keményebb gázt a körforgalomban,kicsit megtáncoltatni a gyönyörű seggét a Ferrarinak.Pedig nagyon benyomtam volna.:)))

  • olcsibacsi

    Egy kis gitt, csiszolás meg polír és észre sem veszik sztem…:)

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

Tényleg ördögtől való ez a BMW M3?

A hirdető azt mondja, igazi kuriózum, de vajon nem a márka meggyalázása, ha dízelmotort raknak a BMW M3-ba?

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.