A nap lúzere: így összetörni egy Ferrarit!?

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2016.09.23. 17.00

Az F430 nem a legdrágább és legkülönlegesebb Ferrari, de a 490 lóerőt itt is tudni kell uralni.

A nap lúzere: így összetörni egy Ferrarit!?
Más autóját kegyetlenül rossz érzés összetörni – rosszabb, mint sajátot -, pláne, ha az bérautó, és pláne, ha az egy Ferrari, amit szinte csak úgy vihetünk el, ha a házunkat és összes belső szervünket a bérbe adóra írattuk arra az időre, míg egyben vissza nem hozzuk a 490 lóerős F430-at.
Emberünk kezdhet izgulni, hogy a veséjét vagy a máját fogják-e kimetszeni az okozott kárért, persze a készpénz is sokat segíthet. Piszok drága lett a kanyarból kifelé adott gázfröccs:
A videó leírásából kiderül, hogy a baleset június 8-án történt Kanadában, egy autós túrán, amire kibérelték a Ferrarit.
Az F430 volt az első utcai autó, amiben a Forma-1-es versenyautókhoz hasonlóan helyet kapott a kormányon az elektronikusan állítható differenciálmű kapcsolója, amivel több előre programozott beállítás közül választhat menet közben a sofőr. Ezzel megváltoztatható a lengéscsillapítók keménysége, a differenciálmű karakterisztikája és a menetstabilizáló beavatkozásának ideje.
A 4,3 literes, 490 lóerős motor literteljesítménye 114 lóerő, és figyelemre méltó a 2,8 kg/lóerős súly-lóerő arány is. A szekvenciális váltó az F1-es Ferrariból való, és a másodperc tört részére rövidíti a fokozatok közötti kapcsolás idejét. Ezzel a technikával 4 másodperc is elegendő a 100 km/órás sebesség eléréséhez, a gyorsulás pedig 315 kilométer/óránál csillapodik le. A lassításról felár ellenében rendelhető kerámiatárcsás fékek gondoskodnak.
 

Kommentek

  • MSmester

    Érdekes én úgy tudtam 483 lóerős. Nekem aza 1,6-os Fordom 100 lóerős hehe.

  • Rick4

    Egy ilyen gyenge videóból nem nehéz gyengébb cikket kreálni, sikerült is. Nulla tény, nulla tartalom, ismét belezavarodva a billentyűzet adta, gyakorlatilag végtelen kombinációs lehetőségbe:

    “”Más autóját kegyetlenül rossz érzés összetörni – rosszabb mint sajátot -, pláne ha az bérautó, és pláne ha az egy Ferrari, amit szinte csak úgy vihetünk el, ha házukat és összes belső szervünket a bérbe adóra írattuk arra az időre, míg egyben vissza nem hozzuk a 490 lóerős F430-at. “” A pláne előtt hogy is van az a kötőjel, meg a vessző? Pláne, pláne? Űbergyenge dolog így fogalmazni.

    “”A videó leírásából kiderül, hogy a baleset június 8-án történt Kanadában, egy autós túrán, amire kibérelték a Ferrarit. “” A Kanadában után minek a vessző, ez nem felsorolás…Amire kibérelték? Kanadára, vagy a túrára?

    Végkövetkeztetés: A nap lúzere ma is Norti..

  • Vorserie

    Rick!

    Űbergyenge dolog vesszőkön meg pontokon rugózni!

    Szerintem keress komolyabb fogást a kötekedéshez.

  • Kempelen

    Rick4!
    Neked ettől föl is áll, talán el is csöppen az a kis szar a lábad közt? Kurva idegesítő, amit csinálsz.
    Miért nem találkozol a szerzővel és meccselitek le? Ki a faszt érdekel a kötekedésed farok?

  • szaboata

    Hozzá kell szokni a 490 lóerőhöz,szó mi szó.Most látom,hogy jól döntöttem tavaly Maranelloban,amikor egy Californiát bérelve,nem adtam egy keményebb gázt a körforgalomban,kicsit megtáncoltatni a gyönyörű seggét a Ferrarinak.Pedig nagyon benyomtam volna.:)))

  • olcsibacsi

    Egy kis gitt, csiszolás meg polír és észre sem veszik sztem…:)

Megbuktatták a Forma-1 urát, távozik Bernie Ecclestone

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media elmozdította pozíciójából az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t, ezt maga az angol üzletember jelentette be hétfő este.

Sebességkorlátozás jöhet a szmog miatt

Ha nem javul a levegő minősége Budapesten, akár sebességkorlátozást is bevezethetnek.

F1: Vettel már úgy beszél, mint Räikkönen

Sebastian Vettel hamar kiesett a Bajnokok Tornája egyéni versenyében még szombaton.

Egyre több városban van szmogriadó, itt a következő

Debrecenben a szálló por légköri koncentrációjának 24 órás átlagértéke két egymást követő napon, mind a három mérőállomáson túllépte a riasztási küszöbértéket, ezért a város polgármestere hétfő délután elrendelte a szmogriadó riasztási fokozatát.

F1: Verstappen nem akar a legfiatalabb bajnok lenni

Max Verstappent nem különösebben érdekli, hogy akár ő is lehet az F1 történetének legfiatalabb bajnoka, ez a rekord nem motiválja.

Még idén jön a BMW új roadstere

Szépen alakul a Toyota Supra ikertestvéreként fejlesztett új Z4-es, már közúti tesztjeiket járják a prototípusok.

Koros buszokkal szállítanák az utasokat Szeged környékén

Akár 16 éves buszokat is bérelne a DAKK alvállalkozója, mely főleg Szeged környékén tevékenykedik.

Télen igazán jó a habos kefélés

Télen is fontos az autómosás, sőt talán még fontosabb, mint a nyári hónapokban. De vajon milyen eredményt érhetünk el az egyszerű önkiszolgáló autómosóban szorgoskodva? Sima gőzborotva a habkefe ellen!

Töröljék el a kék zászlókat az F1-ben!

A felügyelőként dolgozó expilóta, Derek Warwick szerint egy az egyben el kellene törölni a kék zászlókat a Forma-1-ben.

Ki nem találnád, mivel jár mától Schwarzenegger

Egy osztrák autóipari vállalkozás megépítette azt az autót, ami egyszerre felel meg a bennünk élő ösztönlénynek, és környezettudatos öko-egónknak. Arnold kapott is belőle egy példányt.

F1: Rosberg ijesztő hobbit választott

A Forma-1-ből tavaly év végén világbajnokként visszavonult Nico Rosberg örül, hogy végre szabadon síelhet. Nem tanult Michael Schumacher esetéből?

Már szupersportkocsikat is érint a légzsákbotrány

Ferrarikat és McLareneket is találunk a hibás Takata légzsákok miatt indított visszahívás-sorozat legújabb ütemében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.